iRC2380i - ny multifunksjonsskriver for små og mellomstore bedrifter

iR C2380i Oslo, 10. mars 2008 - Canon forsterker sin portefølje av multifunksjonsskrivere med et nytt tilskudd til serien iRC. iRC2380i er en kostnadseffektiv multifunksjonsskriver for små og mellomstore bedrifter og arbeidsgrupper som jevnlig tar utskrifter i farge.

iRC2380i er enkel å integrere med bedriftens eksisterende nettverk, og med mulighet for trådløs LAN-tilkobling kan den plasseres hvor som helst i kontorlokalet. Skriveren har en svært kompakt utforming, som legger til rette for en effektiv utnyttelse av kontorlokalet.

iRC2380i har fire tromler og er svært driftssikker og i stand til å levere fargeutskrifter i svært høy kvalitet. Den kan skrive ut opp til 23 sider per minutt både i farge og svart-hvitt. Skriveren leveres med iSend som standard, hvilket innebærer at dokumenter kan skannes og distribueres elektronisk til både e-post og filområder ved behov.

Datasikkerhet blir stadig viktigere, både for offentlige og private virksomheter. iRC2380i har forsterkede sikkerhetsfunksjoner som bidrar til å sikre sensitive bedriftsdokumenter. Blant annet kan man velge å kryptere data, beskytte utskrifter med passord, og velge å slette informasjon på harddisken.

Med lanseringen av iRC2380i befester Canon sin sterke posisjon på markedet ytterligere.

- Med iRC2380i møter Canon de små og mellomstore bedriftenes behov for driftssikker og kostnadseffektiv fargeutskrift. Canon leverer en bred portefølje med multifunksjonsskrivere som møter de mange ulike behovene for bilde- og utskriftsbehandling hos bedrifter og arbeidsgrupper i dag, sier Lars Petter Pedersen, produktsjef i Canon Norge.

iRC2380i vil være tilgjengelig fra 10. mars 2008.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2008 omsatte for ca. 225 milliarder norske kroner. Selskapet er anerkjent som ledende innovatør og leverandør av kommunikasjonsløsninger innen bilde- og dokumentbehandling for både privatpersoner og bedrifter på verdensbasis.

I Norge er Canon organisert i to selvstendige forretningsområder: Consumer Imaging (bildekommunikasjonsløsninger; foto, video, skrivere, skannere, faks og multifunksjonsprodukter, mm) og Business Solutions (print- og dokumentløsninger til kontor- og produksjons-miljøer). Konsernet Canon Norge as hadde i 2008 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner, og ved utgangen av året var det 332 ansatte. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Finner du ikke det du leter etter? Søk i vårt   Nyhetsarkiv

Presserom

Last ned