Canon PrintSea feirer 5-årsjubileum – bli med og vær forberedt på fremtiden

PrintSea Logo Oslo, 12. juli 2011 – Canon, verdensledende leverandør av bildeløsninger, arrangerer i år PrintSea for femte gang i perioden 18.-20. september. Årets hovedtema er krysspublisering, et forretningsområde Canon mener blir viktig for grafiske virksomheter i tiden som kommer. Cross Media Publishing er også ventet å bli et av hovedfokusene på Drupa-messen i 2012. Bli med på PrintSea og vær forberedt på fremtiden.

• For femte år på rad arrangeres PrintSea i perioden 18.-20. september på ColorLine Oslo-Kiel.
  • Årets konferanse har krysspublisering som hovedtema og byr på spennende foredragsholdere fra inn- og utland.
  • Fortsatt ledige plasser – bli med på PrintSea!

Canon har satt sammen et spennende faglig program med hovedfokus på krysspublisering i grafisk bransje. Spennende foredragsholdere fra inn- og utland er trekkplaster på årets konferanse.

Bjørn Frantsen, initiativtaker og markedsansvarlig for prof print -løsningene i Canon Norge, sier: – Påmeldingene strømmer på, men vi har fortsatt ledige plasser. Nytt av året er at vi har med oss en gruppe med kunder fra Sverige, slik at man har muligheter til å utveksle erfaringer og fange opp nye ideer på tvers av landegrensene.

Foredragsholdere som er verdt å få med seg er:

• Peter Lancaster, eier av selskapet W2P i England.
  • Per Simonsson, VD i selskapet Nässjötryckeriet i Sverige, som også gikk av med seieren i Canons Europas ”Ta spranget” konkurranse.
  • Mark Lawn, Marketing Director Proff Print i Canon

Mer informasjon, program og påmelding via www.canon.no.

Current Feeds