Canon Europa viser sine nyeste innovasjoner på Hunkeler Innovationdays 2015

LONDON/OSLO, 16. februar 2015 – Canon Europa vil presentere sine unike høyhastighets digitalproduksjonsløsninger under Hunkeler Innovationdays i februar. Sterke markedsandeler er bekreftelsen på en produktportefølje som er tatt godt imot av kundene.

I tillegg til markere viktige milepæler for produktutviklingen vil Canon kunngjøre sine nyeste innovasjoner innen høyhastighets digitalproduksjon og demonstrere sin industriforståelse. Løftet som gis er å gi utskriftsleverandører den beste komplette digitale utskriftsløsningen.

Hunkeler Innovationdays er organisert av Hunkeler, leverandør av etterbehandlingsløsninger.  Arrangementet holdes hvert andre år på Messe i Lucerne, Sveits.  Hunkeler Innovationdays skal vise hvordan de ulike utskriftsleverandørene integrerer med Hunkeler for å levere komplette systemer med integrerte for- og etterbehandlingsløsninger.

“Vi ønsker å inspirere utskriftsleverandører til å utvikle en digital arbeidsflyt og en forretningsmodell som passer deres marked“, sier Svein Moe Ihler, Marketing Manager, Commercial Print Group, Canon Norge.

“Det er så mye som er mulig med Canons teknologi, spesielt i kombinasjon med de mange og innovative etterbehandlingsløsningene som våre partnere utvikler. Canon investerer kontinuerlig i ny teknologi og vi vil vise besøkende vår framdrift og utvikling siden forrige Hunkeler Innovationdays.  Et viktig element i Canons suksess innen Commercial Printing er våre profesjonelle tjenester som service og support. Canons stand vil illustrere og presentere den omfattende serviceporteføljen, fra inndata -, til implementering av arbeidsflyt for produksjonsmiljøer. Nye forretningsmodeller oppstår i bransjesegmenter som grafisk industri, transaksjon og direct mail.  Med Canon programvare og tjenesteportefølje kan kundene utvikle og styrke sin verdikjede.

“Noen av våre kunder har benyttet vår teknologi i mer enn 15 år og vi er stolte av å fortsette å bidra til deres suksess. Ved å dele disse eksemplene håper vi å inspirere flere bedrifter til å se hva de kan oppnå sammen med Canon.”

Canons stand er Booth P06 på Hunkeler Innovationdays 23.-26. februar 2015.

Current Feeds