Océ PlotWave 500 hedret ved iF Design Awards 2015

Oslo, 9. mars 2015 – Canon Europa, verdensledende innen bildeløsninger, kunngjør i dag tildelingen av iF Gold Product Design til storformatsystemet Océ PlotWave 500 ved iF Design Awards 2015. Océ PlotWave 500 var en av syv produkter fra Canon som mottok prestisjetunge utmerkelser under arrangementet.

De nylig lanserte storformatskriverne Océ ColorWave 500 og 700, samt Océ ColorWave 900 vant også utmerkelsen iF Product Design, sammen med flere andre Canon-enheter. Dermed markeres det 21. året på rad Canon har mottatt utmerkelser ved iF Design Awards for sine produkter.

- Skriverseriene Océ PlotWave og ColorWave representerer den perfekte balanse mellom visuelt og funksjonelt design. De innehar unike elementer for å levere pålitelige utskriftsresultater av høy kvalitet ved høy hastighet. Ergonomiske funksjoner gjør skriverne brukervennlige, mens høykvalitetes estetikk gjør at de passer naturlig inn i ethvert arbeidsmiljø. I tillegg har berøringsskjermen et spesielt unikt designelement som gjør arbeidsflyten intuitiv og pålitelig, sier Anton Strand, Channel Director, Wide Format Printing Group, Canon Norge.

-iF Design Awards respekteres verden over for å sette standarden innen moderne teknologidesign, og det er en ære å motta utmerkelser for vår Océ ColorWave- og PlotWave-portefølje, inkludert utmerkelsen iF Gold Product Design for Océ PlotWave 500, legger Strand til.

iF Design Awards ble etablert i 1953 og anerkjenner fremragende designprestasjoner på tvers av ulike disipliner. Canon vant sin første pris for iF Product Design i 1989, og har jevnlig blitt anerkjent gjennom tildelingen av priser for et bredt spekter av produkter.

Current Feeds