Canon lanserer to nye multimediaprosjektorer for kort avstand

Oslo, 12. mars 2015 – Canon Europa, verdensledende innen bildeløsninger, lanserer i dag to nye bærbare LV-prosjektorer – LV-WX300UST og LV-WX300USTi. De nye prosjektorene er utformet for å møte det økende globale behovet for bærbare prosjektorer for kort avstand – spesielt innen bedrifts- og utdanningsmarkedet – for å hjelpe med å forbedre læring og kommunikasjon.

LV-WX300UST

LV-WX300USTi er en fullspekket, interaktiv modell med integrert kamera som tillater opptil fire infrarøde penner i bruk samtidig med enheten. Kameraet muliggjør også interaksjon og kontroll av fremvist informasjon gjennom berøring, og LV-WX300USTi leveres med tegneprogramvare for at kundene skal få mest mulig ut av funksjonene for kreativ interaksjon. Canon har også gjort prosjektoren LV-WX300UST tilgjengelig - uten interaktive funksjoner.

LV-WX300UST og LV-WX300USTi er ideelle løsninger for fremvisning i små rom med begrenset plass, ettersom de er i stand til å fremvise et 80 til100 tommer krystallklart bilde kun 28 cm fra skjermen. Når LV-WX300UST og LV-WX300USTi er montert på veggen eller i taket, bidrar funksjonene for kort avstand til å redusere sjansen for at foredragsholderen blir påvirket av gjenskinn fra prosjektoren, og minimerer sjansen for skygger på skjermen under presentasjon.

Med en vekt på kun 5 kg, er de to nye modellene enkle å ta med seg, samtidig som de tilbyr et spekter av avanserte funksjoner og høy bildekvalitet. Begge modeller har WXGA (1280 x 800 oppløsning), to HDMI-innganger for tilkobling av flere enheter, og produserer 3000 lumen for ekstra lyse og klare bilder. De nye prosjektorene tilbyr også imponerende effektivitet, med levetid på lampen på opptil 8 000 timer ved bruk i eco-modus.

–Mange kunder, spesielt innen utdanningssektoren, er på jakt etter interaktive opplevelser som vil forbedre læring og formidling av informasjon. Med LV-WX300UST og LV-WX300USTi kan vi møte disse behovene med den høye bildekvaliteten en kan forvente fra Canon, sier Trond Sliper, Produktspesialist i Canon Norge.

LV-WX300UST er tilgjengelig fra mars, og LV-WX300SUTi vil være tilgjengelig fra mai 2015.

LV-WX300UST - bilder
Current Feeds