Canon Europa lanserer Océ ColorStream 3000 Z-serien for kommersiell inkjetprint i plassbegrensede miljøer

Oslo, 24. februar 2015 – Canon Europa, verdensledende innen bildeløsninger, lanserer i dag Océ ColorStream 3000 Z-serien, et høyhastighets inkjetsystem for kommersiell print. Den nye inkjetprinteren er designet for høy produktivitet i miljøer der det er behov for en mer plassbesparende løsning og ønske om stacking som utleggsmulighet.

Océ ColorStream 3000 Z.jpg

Océ ColorStream 3000 Z-serien er opprinnelig designet for det japanske markedet der plass er vesentlig, og med kvaliteten og allsidigheten til den populære ColorStream 3000-serien. Den nye serien har et modifisert design for å passe mindre miljøer som normalt ikke har plass til en større inkjet-installasjon. Serien består av fire systemer, som spenner fra 48 til 127 meter per minutt, tilsvarende produktiviteten av 324 til 1714 A4-sider per minutt. Samtidig bruker den om lag 30 prosent mindre gulvplass.

Océ ColorStream 3000 Z er designet for å være det smaleste inkjetsystemet på markedet for høyvolums-segmentet innen fullfarge baneprint. Den integrerte Simplex Z-fold stablingsfunksjonen er også en plassbesparende faktor, og støtter stablet papir opptil 300 mm, for et bredt spekter av applikasjoner inkludert høyhastighets tiltrykking i sort. Serien inkluderer standard Océ ColorStream-egenskaper som Océ HeadSafe og InkSafe-teknologi, designet for å minimere blekk- og papiravfall og maksimere utskriftskvalitet.

–Océ ColorStream-porteføljen er anerkjent over hele verden for utmerket kvalitet ved høye hastigheter, samt høy pålitelighet. Océ ColorStream 3000 Z-serien gir fantastiske alternativer til virksomheter med plassbegrensninger, og muliggjør variert arbeidsflyt for inkjetprint der det tidligere ikke var fysisk mulig. Dermed blir det lettere for virksomheter å tilby disse tjenestene i pressområder, eller som et supplement til eksisterende utskriftssystemer, uten å måtte bruke penger på større lokaler, sier Svein Moe Ihler, Marketing Manager, Commercial Print Group, Canon Norge.

–Canon Europa investerer i innovative og allsidige løsninger som skal bidra til økt suksess for virksomheter. ColorStream 3000 Z-serien er et resultat av dette, og vil tilføre våre kunder nye muligheter som ikke var mulig tidligere, avslutter Svein Moe Ihler.

Océ ColorStream 3000 Z bilder
Current Feeds