Canon MAXIFY blekkskrivere for bedriftsmiljøer tildelt prestisjetung internasjonal designpris fra Red Dot

Oslo, 9. april 2015 – Canon Europa, verdensledende innen bildeløsninger, kunngjør at Canon MAXIFY MB5350 og MB5050, alt-i-ett blekkskrivere for bedriftsmiljøer har mottatt Red Dot Design Award for produktdesign 2015, fra Design Zentrum Nordrhein Westfalen, et designinstitutt lokalisert i Essen, Tyskland.

MAXIFY printer Red Dot Design Award

Red Dot Design Award sin pris for produktdesign er en globalt kjent utmerkelse som anerkjenner høydepunktene av teknologiske innovasjoner, i alt fra møbler til biler. Juryen består av 38 profesjonelle designveteraner, som i år inkluderer David Andersen, Professor Werner Aisslinger og Dato’ Professor Jimmy Choo OBE.

Canon MAXIFY MB5350 og MB5050 ble lansert i 2014 som en del av en ny linje multifunksjonelle blekkskrivere, utformet for å støtte virksomheter i vekst. Disse innehar en unik kombinasjon av skriverhode og papirmatesystem, utviklet spesielt for MAXIFY-serien, for høy hastighet og pålitelighet i en kompakt design. Enhetene har slank og symmetrisk estetikk, noe som gjør de allsidige både visuelt og ergonomisk.

Alle vinnerproduktene, inkludert Canon MAXIFY MB5350 og MB5050, vil bli vist frem på en spesialutstilling, fra 30. juni til 26. juli 2015 ved Red Dot Design Museum i Essen, Tyskland.

Red Dot Design Award: Product Design 2015 tildelt Canon for MAXIFY MB5350-serien, bestående av MAXIFY MB5350/MB5050.

MAXIFY MB5050 - bilder
MAXIFY MB5350 - bilder