Saxvik Kontorsenter AS kåret til årets Canon-partner

Oslo, 9. februar 2017 – Under Canons årlige samling for partnere, var det Saxvik Kontorsenter AS som stakk av med den gjeve prisen som Årets Canon Partner.

Saxvik_svart_hvitt.jpg

Under den årlige begivenheten, som i år tok plass på Fornebu, møttes alle leverandører av Canons bedriftsløsninger til faglig og sosial samling. Et av høydepunktene er som alltid kåringen av Årets Partner. Av kriteriene, skal årets partner ha levert sterke resultater gjennom salgsåret og bidratt til en sterk markedsposisjon i sin salgsregion. Canon, som har annonsert økt satsing innen Solution Business, vektla også dette i årets vurdering. I tillegg var Saxvik nominert til beste tekniker og beste selger.

Direktør for Canons partnerkanal, Petter Sjaastad, er imponert over årets vinner. Saxvik Kontorsenter fortsetter å forbedre sine resultater. I 2016 viste selskapet igjen en solid salgsøkning på alt Canon kan levere innen kontorløsninger, det profesjonelle markedet og innen Solution Business. Saxvik har en god evne til å tilpasse seg markedets forandringer og tilstreber det å selge løsninger som hjelper kunden til å effektivisere dokumentflyt og print, forteller han.

Saxvik Kontorsenter AS er i dag en bedrift med omsetning på ca 35 millioner og har 13 ansatte. I 2016 har de lykkes spesielt godt med å levere Canons imagePRESS-produkter.

Daglig leder i Saxvik Kontorsenter, Stian Larsen, er glad for anerkjennelsen. Prisen er først og fremst en anerkjennelse til selgerne og teknikerne våre, og motiverer til fornyet innsats! Vi er samlet sett fornøyd med fjorårets resultater. Vi jobber systematisk med salgsarbeidet over tid, og har høy aktivitet med mange pågående prosesser, forteller han.

Vi er godt etablert og har god lokal tilstedeværelse. Vi har selgere som kjenner markedet, og vi er gode til å dele på kompetansen på tvers av avdelingene. Det er optimisme i næringslivet og gode markedsutsikter.  For selgerne våre er dette et flott utgangspunkt for salgsåret 2017, sier Larsen.

Petter Sjaastad mener at sluttkundens behov er i rask endring og at bransjen må jobbe med å tilpasse seg dette.

Tilpasningsdyktighet og evne til å skape helhetlige og integrerte IT-løsninger blir stadig viktigere i årene som kommer. Saxvik Kontorservice har vært flinke til nettopp dette slik at de står enda bedre rustet mot kundenes varierte behov og utviklingen i markedet generelt. Vi er stolte av vårt samarbeid med Saxvik og gratulerer alle de ansatte med fantastisk innsats i 2016, avslutter Sjaastad.

Current Feeds