Rask og morsom: PIXMA MP210 og PIXMA MP220

PIXMA MP210 Canons rimelige PIXMA MP210 og PIXMA MP220 er morsomme, kreative hjemmeprodukter som leverer fotoutskrift, skanning og kopiering med eksepsjonell kvalitet.

PIXMA MP220

Raske utskrifter i fotokvalitet

Enten du skriver ut dokumenter, websider eller bilder, er du garantert flott resultat med PIXMA MP210 og PIXMA MP220. Fotografer kan lage flotte utskrifter av arbeidene sine takket være Canons FINE-skrivehode som med oppløsning på 4 800 x 1 200 dpi gir profesjonell utskriftskvalitet. Et bilde på 10 x 15 cm skrives ut på kun 46 sekunder, og Canons ChromaLife100-system sørger for at kvaliteten holder seg i opptil 100 år ved oppbevaring i album.

Avansert kopiering og skanning

Begge modellene er også utmerkede skannere og kopimaskiner, hvilket gjør dem ideelle for fotoentusiaster - såvel som studenter. Canon praktiske Frame Erase Copy-funksjon sikrer at bare selve objektet kopieres og ikke
tomrommet rundt det, og brukerne kan skanne dokumenter eller analoge bilder med oppløsning på opptil 600 x 1 200 dpi (MP210) eller 1 200 x 2 400 dpi (MP220).

Når PIXMA MP210 og MP220 brukes som frittstående kopimaskiner får du suveren farge- og tekstgjengivelse, og kopihastighet på hele 22 kopier i minuttet i sort-hvitt og 17 kopier i minuttet i farger. Takket være en forbedret Quick Start-teknologi, er begge modellene klare til kopiering i løpet av 4 sekunder.

Automatisk bildekorrigering

Med Canons nye funksjon for automatisk bildekorrigering er det enda enklere å lage flotte fotoutskrifter av de digitale bildene dine. Systemet, som bruker teknologiene for ansiktsgjenkjenning og motivanalyse til å registrere og korrigere feil, finner du i programvaren som følger med begge modellene.

Sentrale funksjoner:

• Høy fotokvalitet med FINE-skrivehode, blekkdråper på 2 pikoliter og maksimal utskriftsoppløsning på 4 800 x 1 200 dpi
• ChromaLife100 for varige utskrifter
• Imponerende kopihastighet med opptil 22 kopier/min
• Kvalitetsskanning med 600 x 1 200 dpi på MP210 og 1 200 x 2 400 dpi på MP220
• Direkteutskrift: Begge modellene er PictBridge-kompatible, i tillegg kan MP220 også skrive ut direkte fra minnekort
• Utskrift av bildeindeksark direkte fra minnekort (kun MP220)

Last ned hele pressemeldingen [PDF, 129 KB]