PIXMA MP610 og MP520: Designet for ytelse

PIXMA MP520 Canons nye multifunksjonsprodukter - MP520 og MP610, er imponerende allsidige, brukervennlige og har alt som trengs for å sette fart på kreativiteten.

PIXMA MP610

Med disse elegante multifunksjonsproduktene får du fotoutskrift, kopiering og skanning med høy kvalitet samlet i én plassbesparende maskin. MP520 og MP610 har Canons FINE utskriftsteknologi og leverer fotoutskrifter med samme høye kvalitet som profesjonelle fotolaboratorier. Det tar kun 21 sekunder1 å skrive ut et bilde på 10 x 15 cm, og bildet holder seg i opptil 100 år takket være Canons ChromaLife100-system.

MP610 og MP520 har lekker overflate i sølv og pianosort med et moderne design som passer like godt inn på kontoret som i hjemmet. Begge modellene kan brukes frittstående og har TFT-fargeskjerm og Easy-Scroll Wheel for brukervennlig betjening av utskrifts-, skanne- og kopifunksjonene. I tillegg til direkteutskrift uten bruk av PC fra PictBridge-kompatible kameraer, er det også mulig å velge, redigere og skrive ut bilder direkte fra de fleste vanlige minnekort.

Du kan velge blant et stort utvalg av Canons spesialfotopapir, fra matt til blank overflate og fra visittkortformat til A4- så de kreative mulighetene er mange og varierte. Fra MP610 kan du også skrive ut tekst, grafikk eller favorittbilder direkte på kompatible CD- og DVD-plater.

Modellene leveres med programmet Easy-PhotoPrint EX som innholder en rekke morsomme maler for fotoalbum, kalendere og andre kreative utskriftsprosjekter. Det inneholder også en rekke alternativer for bildeforbedring, inkludert automatisk bildekorrigering. Dette er en ny funksjon som automatisk registrerer og korrigerer feil i bildene før de skrives ut.

Du finner flere kreative ideer på www.canon.no/pixma.

Sentrale funksjoner:

• FINE-skrivehode med blekkdråper på 1 pikoliter og oppløsning på 9 6002 x 2 400 dpi (MP610) og 2 pikoliter og 4 8001 x 1 200 dpi (MP520)
• Fotoutskrift med høy kvalitet på 21 sekunder (MP610) og 46 sekunder (MP520)
• Canons ChromaLife100-system for utskrifter som varer i opptil 100 år1
• Kopiering og skanning med høy kvalitet og hastighet
• TFT-fargeskjermer på henholdsvis 2,5” (6,2 cm) på MP610 og 2,0" (5 cm) på MP520
• Avansert mediehåndtering med toveis papirmating, automatisk tosidig utskrift (MP610), utskrift direkte på DVD- og CD-plater (MP610)

Last ned hele pressemeldingen [PDF, 68 KB]