Multifunksjonsproduktet PIXMA MP970 – fotolaben for seriøse fotografer

PIXMA MP970 PIXMA MP970 en ideell kombinasjon av allsidighet, brukervennlighet og kreative muligheter for fotografer som ønsker seg et funksjonsrikt multifunksjonsprodukt med fotokvalitet hjemme.

Fotografen har full kontroll over den kreative prosessen og kan unngå problemer som dårlige fremkallinger. Canons FINE-skrivehodeteknologi med 7 separate blekkassetter gir profesjonelle utskrifter som er sylskarpe og nyanserte. Du trenger heller ikke vente lenge på de flotte resultatene – det tar kun 35 sekunder å skrive ut et kantløst bilde på 10 x 15 cm.

Fotografer med analoge kameraer vil ha stort utbytte av PIXMA MP970s integrerte skanner som kan brukes til å skrive ut fra 35mm film eller monterte lysbilder. FINE-skrivehodet og skanneoppløsning på 4 800 dpi gir eksepsjonelt klar og presis fargegjengivelse, noe som gjør PIXMA MP970 velegnet til både å skrive ut kvalitetsbilder og så vel som nye kopier av gamle bilder.

Også når tid eller tilgang på utstyr er begrenset, tilbyr PIXMA MP970 problemfri fotoutskrift. Med PictBridge og IrDA-tilkobling skriver du enkelt ut direkte fra kameraet eller mobiltelefonen. Takket være Canons Easy-Scroll Wheel og en TFT-skjerm på 3,5" (8,9 cm), har du også enkel tilgang til alle funksjoner når du skriver ut direkte fra minnekort, film eller lysbilder.

Canons nye funksjon for automatisk bildekorrigering sørger for at bildene alltid blir best mulig. Funksjonen bruker teknologiene for ansiktsgjenkjenning og motivanalyse til å registrere småfeil i bildet, og justerer automatisk innstillingene for blant annet fargetone, kontrast og metning - slik at resultatet blir mest mulig naturlig.

Sentrale funksjoner:

• Suveren fotokvalitet med FINE-skrivehode, blekkdråper på 1 pikoliter og utskriftsoppløsning på opptil 9 600 x 2 400 dpi
• Imponerende kopihastighet med opptil 30 kopier i minuttet
• Skanning med høy kvalitet: 4 800 x 9 600 dpi
• TFT-skjerm på 3,5" (8,9 cm) med Easy-Scroll Wheel
• Utskrift av bilder direkte fra digitale kameraer, minnekort, 35mm film/lysbilde og mobiltelefoner
• Avansert mediehåndtering med utskrift på CD-/DVD-plater, automatisk tosidig utskrift og to papirkassetter
• Ethernet-tilkobling

Last ned hele pressemeldingen [PDF, 68 KB]