Canon med nytt konsept for fotolagring

Oslo, 15. september 2014 – Canon kunngjør i dag at selskapet er i gang med å utvikle et nytt konsept innen fotolagring, som går under navnet Cross Media Station. Den nye enheten vil gjøre det enklere for brukerne å glede seg over bilder og filmer i høy kvalitet tatt med et digitalkamera.

photo-storage device.jpg

I tillegg til å by på de samme nøkkelfunksjonene som Canons digitalkameraer – høy hastighet, brukervennlig betjening og høy bildekvalitet – fungerer Cross Media Station som en praktisk lagringsstasjon for bildene og filmene dine og lar deg glede deg over dem på en enkel måte.

Ved hjelp av NFC-teknologi (nærfeltskommunikasjon) kan du enkelt overføre bilder og filmer fra kameraet og lagre dem på Cross Media Station, for deretter å vise dem i høy kvalitet på TV-skjermen. Når Cross Media Station er koblet til nettverket, kan du også enkelt dele bilder og filmer, skrive ut bilder og bruke en rekke andre funksjoner. Spesifikasjoner, pris, lanseringsdato og andre detaljer vil bli annonsert senere.

Canon vil fortsatt være en pådriver i foto- og videoutviklingen, og viderefører satsingen på nye teknologier og produkter som oppfyller behovet til et bredt spekter av brukere.

Current Feeds