Canon lanserer PIXMA MG3650 – en hjemmeskriver med mange tilkoblingsmuligheter

Oslo, 21. juli 2015 – Canon lanserer i dag en ny blekkbasert multifunksjonskriver for privatmarkedet – PIXMA MG3650. Den nye multifunksjonskriveren – som erstatter PIXMA MG3550 – er designet for å håndtere en rekke funksjoner for skanning, kopiering og utskrift av jobbdokumenter, skolearbeid og familiebilder – til morsomme papirprosjekter du kan aktivisere barna med i ferien.

PIXMA MG3650

PIXMA MG3650 fungerer sømløst med PC, smarttelefon og nettbrett via populære apper og nettskytjenester, og gir problemfri trådløs utskrift i en travel hverdag.

Smarte tilkoblingsmuligheter hjemme og på jobb
Med den nye PRINT-appen fra Canon kan du skrive ut på PIXMA MG3650 direkte fra Instagram™ og Slideshare™¹, i tillegg til å laste opp skannede dokumenter og bilder direkte til Microsoft OneNote™². Modellen støtter også direkteutskrift fra en rekke populære sosiale medier og nettskytjenester, som blant annet Facebook™, Flickr™, Evernote™, Google Drive™, Dropbox™ og OneDrive™, slik at du raskt og enkelt kan skrive ut de nyeste familiebildene og private dokumentene. Du kan også legge ved skannede filer i e-poster og sende dem direkte fra skriveren, noe som gjør det like enkelt å jobbe hjemmefra som på kontoret³. Det er dessuten mulig å skrive ut bilder trådløst og direkte fra kompatible kameraer ved hjelp av WLAN PictBridge-funksjonaliteten på PIXMA MG3650.

Skriv ut så å si hvor som helst
Med PIXMA MG3650 kan du trådløst skrive ut fra en rekke smartenheter⁴ og populære nettskytjenester, nesten uansett hvor du befinner deg. Canons nye PRINT-app gjør det raskt og enkelt å skrive ut fra tilkoblede enheter, uten å måtte installere en driver eller koble til en PC. Skriveren er også kompatibel med Google Cloud Print™ og Apple AirPrint™. I tillegg sørger et innebygd tilgangspunkt for at du kan benytte trådløs utskrift uten være koblet til Internett.

Kreative utskrifter
Takket være Canons ChromaLife100-teknologi produserer PIXMA MG3650 flotte fotoutskrifter som fortjener å vises fram. Canons papir er utviklet med tanke på holdbarhet, og gir fotoutskrifter i høy kvalitet som bevarer minnene og lar deg dele dem i generasjoner framover.

PIXMA MG3650 kan også være en kilde til underholdning for travle familier på en regnværsdag, takket være Canons CREATIVE PARK PREMIUM©⁵, som gir eksklusiv tilgang til morsomt innhold i profesjonell kvalitet. Malene, som kan skrives ut gratis, inkluderer blant annet utklippsbøker, kalendere og morsomme idéer til papirbaserte aktiviteter. Videre sørger Canons programvare My Image Garden© for at du enkelt kan sortere og skrive ut bilder ved hjelp av en rekke ulike maler som bruker ulike teknologier for bildesortering, som automatisk oppsett og ansiktsgjenkjenning. Med Easy-PhotoPrint+© fra Canon kan du også jobbe kreativt med bildene på PC eller nettbrett, og bruke en rekke gratismaler til å lage kort og kalendere som du så kan skrive ut på en PIXMA-skriver.

PIXMA MG3650 er kompatibel med Canons XL-blekkassetter som gjør at du sparer opptil 50 prosent per utskriftsside⁶ – perfekt for kostnadsbevisste brukere.

PIXMA MG3650 – nøkkelfunksjoner:

• Koble til og skriv ut fra smarttelefonen eller nettbrettet med Canons PRINT Inkjet/ SELPHY-app
  • Støtter Apple AirPrint og Google Cloud Print
  • Kompakt multifunksjonsenhet for utskrift, kopiering og skanning
  • Skriv ut og skann ved hjelp av PIXMA Cloud Link
  • Tosidig utskrift av dokumenter
  • Spar penger og skriv ut mer med XL-blekkassetter (ekstrautstyr)
  • WLAN PictBridge for utskrift av bilder direkte fra kompatible kameraer
  • Kantløse, holdbare fotoutskrifter

¹ SlideShare er et varemerke av SlideShare, Inc.
² Kun tilgjengelig når du bruker Canons originale blekk på en Canon PIXMA-skriver.
³ Kun tilgjengelig når du bruker Canons originale blekk på en Canon PIXMA-skriver.
⁴ Kompatibel med både iOS og Android.
⁵ Kun tilgjengelig når du bruker Canons originale blekk på en Canon PIXMA-skriver.
⁶ Kostnadsbesparelsen per side er basert på Canons anbefalte utsalgspris og kapasiteten (ISO/IEC 24711-standarden) for XL-blekkassetter sammenlignet med tilsvarende standard blekkassetter.

PIXMA MG3650 - bilder
PIXMA MG3650 - spesifikasjoner [PDF, 68 KB]