Canon PIXMA iP4500 og iP3500: Fotokvalitet uten ventetid

PIXMA iP3500 Canons rimelige iP4500 og iP3500 gir fremragende fotokvalitet i elegant innpakning. iP4500 og iP3500s elegante design med lekker overflate i pianosort og sølv, passer fint inn i alle moderne hjem. Og med Canons berømte FINE utskriftsteknologi under dekslet, har begge modellene ytelse som står i stil med utseendet. At det kun tar 21 sekunder1 å skrive ut et bilde i profesjonell fotokvalitet er perfekt når du vil skrive ut minner fra familiebegivenheter og vennetreff med det samme. Canons ChromaLife100-system sørger for at bildene holder seg i opptil 100 år2 , slik at også fremtidige generasjoner kan glede seg over minnene.

PIXMA iP4500

iP4500 og iP3500 støtter et stort utvalg av Canons mange fotopapir, fra visittkortformat til A4. Skriverne leverer også dokumentutskrifter med høy kvalitet og hastighet – ypperlig til utskrift av skolearbeid så vel som kreative
prosjekter. iP4500 har også tosidig utskrift for lavere papirutgifter. Fra denne modellen kan du også skrive ut bilder og tekst direkte på CD- og DVD-plater.

Med programmet Easy-PhotoPrint EX som leveres med skriverne, kan hele familien enkelt skrive ut flotte bilder. Programmet har trinnvise veivisere for utskrift av bilder, album og kalendere, og inneholder også en rekke
alternativer for bildeforbedring, som for eksempel en ny funksjon for automatisk bildekorrigering. Denne smarte funksjonen retter automatisk vanlige bildefeil som undereksponerte ansikter eller utvaskede hudtoner, og sikrer
vakre og naturtro fotoutskrifter. Med full PictBridge-støtte kan du også skrive ut bilder direkte fra kameraet, helt uten PC.

Sentrale funksjoner:

• FINE-skrivehoder gir blekkdråper på 1 pikoliter og oppløsning på 9 6002 x 2 400 dpi (iP4500), eller 2 pikoliter og 4 8002 x 1 200 dpi (iP3500)
• Økonomisk blekksystem med separate blekkassetter
• Høykvalitets fotoutskrifter på 21 sekunder (iP4500) eller 47 sekunder (iP3500)
• Canons ChromaLife100-system for utskrifter med opptil 100 års2 varighet
• Avansert mediehåndtering med to papirkassetter, utskrift på CD/DVD1 og automatisk tosidig utskrift
• PictBridge-støtte for fotoutskrift uten PC
• Automatisk bildekorrigering for optimalt resultat

Last ned hele pressemeldingen [PDF, 66 KB]