EOS-Discovery seminar

EOS Discovery Oslo, 4. april 2008 – Canon har nok en gang gleden av å invitere til inspirerende og lærerike foto- og videoseminarer i Oslo, Bergen og Trondheim.

To ganger tidligere har Canon med stor suksess gjennomført EOS-Discovery i Oslo for å vise hvordan man får enda mer glede av sine foto- og videoprodukter. Gratisseminarene vil denne gangen også finne sted i Bergen og Trondheim, og gjennomføres i samarbeide med en annen stor aktør, Apple. Seminarene har tidligere vært rettet mot profesjonelle fotografer, så vel som fotoentusiaster. Denne gangen er det nybegynnerne og amatørenes tur! Men alle foto- og videointeresserte  ønskes velkommen for å lære av profesjonelle i fotobransjen.

Populære digitale systemkameraer
EOS-kameraene er de mest populære digitale systemkameraene på markedet, og det er veldig moro å gi våre kunder mulighet til å få enda mer ut av sine EOS-kameraer, sier Lene Finstad, markedsdirektør i Canon Consumer Imaging, Norge. Det vil bli gitt gode råd om hvordan du tar bedre bilder og vi viser deg hvordan du i en enkel, integrert arbeidsflyt importerer, håndterer og forbedrer bildene - til publisering eller utskrift.   Du vil også kunne høre fotografene Ole Jørgen Liodden og Marcel Leliënhof  fortelle hvordan de fanger sine unike bilder.

HD-video
Dette er i tillegg en unik mulighet til å lære mer om HD video. Opplev fremtidens HD-videoer for amatører og se hvilken suveren kvalitet du kan få med dagens produkter og programvare. Lær om AVCHD, nye lagringsmedia, overføring til datamaskin, redigering og publisering.

Utstilling
Besøk utstillingen som er åpen fra kl 16.00 til kl 21.00 og treff forhandlere som er spesialister på foto og video! Her får du demonstrert et stort utvalg foto- og videoprodukter, programvare for lagring, redigering og publisering i tillegg til profesjonelle utskriftsløsninger. Benytt anledningen til å stille dine spørsmål til ekspertene!

Tid og sted:

Tirsdag 22. april 2008
Bergen - Kalfaret Brygghus, Kalfaret 76

Torsdag 24. april 2008
Trondheim - Trondheim Spektrum, Klostergaten 90

Tirsdag 29. april 2008
Oslo - Ballroom, Nedre Vollgate 11

Mer info  og påmelding (Merk begrenset antall plasser):

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2008 omsatte for ca. 225 milliarder norske kroner. Selskapet er anerkjent som ledende innovatør og leverandør av kommunikasjonsløsninger innen bilde- og dokumentbehandling for både privatpersoner og bedrifter på verdensbasis.

I Norge er Canon organisert i to selvstendige forretningsområder: Consumer Imaging (bildekommunikasjonsløsninger; foto, video, skrivere, skannere, faks og multifunksjonsprodukter, mm) og Business Solutions (print- og dokumentløsninger til kontor- og produksjons-miljøer). Konsernet Canon Norge as hadde i 2008 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner, og ved utgangen av året var det 332 ansatte. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Finner du ikke det du leter etter? Søk i vårt   Nyhetsarkiv

Presserom

Last ned