Canon Creative Park

Creative Park Oslo, 15. juli 2008 – Canons Creative Park webside er den optimale måten for å ha det gøy med skriveren. Gratulasjonskortene vil garantert bringe fram smilet, den spennende verdenen med tredimensjonale papirmodeller og den helt nye scrapbook-siden er enkel i bruk - og alt er helt gratis.

Når du har det travelt og trenger et gratulasjonskort raskt, er Creative Park redningen. Velg blant mer enn 800 gratis nedlastningsmuligheter. Alt fra bursdagskort, høytider og andre spesielle anledninger, til illustrasjons- og bildekort for all slags bruk. Et utvalg fargerike konvolutter med tilhørende brevpapir setter kronen på verket.

Hvis du ser etter en ny måte å more både deg og barna på – hvorfor ikke utforske Creative Parks verden med tredimensjonale papirmodeller? Du kan velge mellom 251 vakre, detaljerte papirskulpturer som dyr, kjøretøy, berømte bygninger og mye mer. Og det er alltid en ny design underveis. Alle figurene har praktisk monterings-instruksjon. En morsom og lærerik aktivitet som jager bort kjedsomheten i skoleferien og på regnværsdager!

Uansett om du er et barn, forelder eller besteforelder - scrapbook er den perfekte måten å bevare familieminnene på. Med den nye scrapbook-siden kan du begynne med en gang. Velg fra et enormt utvalg av layouter, bakgrunner, mønstre og rammer. Sett deretter inn bildene dine og andre minner. For nybegynnere har Creative Park en detaljert guide for hvordan man lager en scrapbook.

Og husk, motivene fra Creative Park blir best når de er skrevet ut med en Canon PIXMA-skriver. Sammen med Canons originale blekk og papir gir PIXMA deg praktfulle resultater av fotokvalitet som bevarer de naturtro fargene i årevis.

- Creative Park gir eierne av Canon-skrivere et helt nytt utvalg av flotte, kreative verktøy online, sier Christiaan Holman, New Media Manager i Canon Europe.  - Vi håper det inspirerer slik at eierne får mest mulig ut av skriverne sine, samtidig som de har det enda morsommere med dem.

Gå inn på Creative Park i dag: http://www.canon.no/creativepark

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2008 omsatte for ca. 225 milliarder norske kroner. Selskapet er anerkjent som ledende innovatør og leverandør av kommunikasjonsløsninger innen bilde- og dokumentbehandling for både privatpersoner og bedrifter på verdensbasis.

I Norge er Canon organisert i to selvstendige forretningsområder: Consumer Imaging (bildekommunikasjonsløsninger; foto, video, skrivere, skannere, faks og multifunksjonsprodukter, mm) og Business Solutions (print- og dokumentløsninger til kontor- og produksjons-miljøer). Konsernet Canon Norge as hadde i 2008 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner, og ved utgangen av året var det 332 ansatte. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Finner du ikke det du leter etter? Søk i vårt   Nyhetsarkiv

Presserom

Last ned