Anders Soløst til Canon Norge

Oslo 19. oktober 2010 – Anders Soløst (36) er ansatt som ny Solution Consultant ved Canon Business Center i Hedmark/Oppland. Soløst har erfaring som grafisk designer, web designer og Mac designer fra ulike reklamebyrå og grafisk bransje og kommer fra stillingen som Art director/ kreativ leder i Spire Web & Design AS.

Soløst vil arbeide som Solution Consultant i salgsteamet i CBC Hedmark Oppland. Med sin erfaring fra den grafiske bransjen vil han være en ressurs og kompetanseperson innen dokumenthåndteringsløsninger rettet mot bedriftsmarkedet.

– Det gleder meg at vi nå har fått Anders med på laget. Anders har omfattende erfaring, og lang erfaring fra den grafiske bransjen spesielt. Anders vil med sin kompetanse bidra til å utvikle vårt tilbud til de ulike kundesegmentene ytterligere, sier Hans Jørgen Solli, leder av Solution Business.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centre i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.

Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Downloads:

Last ned pressemeldingen [PDF, 62 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Prøv vårt nyhetsarkiv for eldre produktbilder.