Christina Lindblad til Canon Norge

Oslo 11. oktober 2010 – Canon Business Center på Lysaker får ny medarbeider. Christina Lindblad har tiltrådt stillingen som Solution Consultant og kommer fra stillingen som Technical Project Manager fra reklamebyrået Propan AB i Stockholm. Hun har i tillegg hatt flere ulike roller i Xerox i Sverige, Norge og UK.

Christina Lindblad vil arbeide som Solution Consultant i salgsteamet i CBC Lysaker. Med sin erfaring innen løsningssalg og løsningsarkitektur vil hun være en ressurs og kompetanseperson innen dokumenthåndteringsløsninger rettet mot bedriftsmarkedet.

– Christina blir en sterk ressurs med sin bakgrunn. For oss betyr det at vi får en sterk ressurs innen grafisk bransje. Hun har også meget god kjennskap til dette kundesegmentet og distriktet hun skal støtte, sier Hans-Jørgen Solli, leder for Solution Business.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centre i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.

Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Downloads:

Last ned pressemeldingen [PDF, 54 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Prøv vårt nyhetsarkiv for eldre produktbilder.