Espen Engelstad til Canon Norge

Oslo 11. oktober 2010 – Canon Business Center i Vestfold Telemark får ny medarbeider. Espen Engelstad (49) har tiltrådt stillingen som Solution Consultant og kommer fra stillingen som seniorkonsulent og rådgiver i Engelstad IT. Han har også erfaring fra Umoe IKT, Basware og Iocore.

Engelstad vil arbeide som løsningskonsulent i salgsteamet i CBC Vestfold Telemark. Han vil være en ressurs og kompetanseperson innen dokumenthåndteringsløsninger mot bedriftsmarkedet og vil være med på å levere gode og besparende løsninger mot nye og eksisterende kunder.

– Espen har den erfaringen vi ønsker oss i Vestfold Telemark, både fra salg og rådgivning samt demonstrasjon av ulike løsninger.  Vi ønsker ham velkommen og lykke til med nye utfordringer, sier Roar Lindstad, Daglig leder CBC Vestfold Telemark.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centre i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.

Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Downloads:

Last ned pressemeldingen [PDF, 61 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Prøv vårt nyhetsarkiv for eldre produktbilder.