Lena Øksenberg til Canon Norge

Oslo 12. oktober 2010 – Canon Business Center i Bergen har fått ny medarbeider. Lena Øksenberg (33) har tiltrådt stillingen som Account Manager Professional Print. Lena har tidligere vært ansatt som Account manager hos Canon Business Center Bergen (2001 – 2004) og kommer nå fra stilling som salgskonsulent hos hos Oce Norge.

Øksenberg vil ha ansvar for salg av Canons løsninger, både hardware og solution løsninger, til den grafiske bransjen i Hordaland.

– Vi ønsker Lena velkommen tilbake som en del av Canon Business Center Bergen. Med sin lange erfaring og dokumenterte resultater, ser vi frem til at hun skal videreutvikle vår gode markedsposisjon som ledende leverandør til det grafiske markedet i Hordaland, sier Geir Boge, Daglig leder i CBC Bergen.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centre i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.

Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Downloads:

Last ned pressemeldingen [PDF, 61 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Prøv vårt nyhetsarkiv for eldre produktbilder.