Nye hoder i Canon Norge

Oslo, 16. april 2010 - Canon Business Center i Østfold får to nye medarbeidere. Runar Iversen (43) og Ole Petter Johansen (39) tiltrer i rollene som henholdsvis Account Manager og Solution Consultant. Iversen kommer fra en stilling som Key Account Manager i Konica Minolta Business Solutions, mens Johansen kommer fra en stilling som salgsleder i Der Du Bor.

Iversen vil ha ansvar for salg av dokument- og utskriftsløsninger til bedriftsmarkedet i et definert område i Østfold. Johansen vil være Canons løsningskonsulent mot aktuelle kunder i regionen. Han vil arbeide tett med andre Account Managere på Østfold-kontoret.

- Ole Petter Johansen er en dyktig selger som kan vise til gode resultater. Han har meget gode relasjonsbyggende evner og et høyt engasjement som vi ser frem til å ta del i. Runar Iversen bringer med seg lang salgs- og bransjeerfaring. Hans spennende bakgrunn gjør at han er godt rustet til å fatt på de utfordringene som venter. Vi gleder oss over å ha både Ole Petter og Runar med på laget, sier Hans Torp i Canon Business Center Østfold.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centere i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.

Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Last ned pressemeldingen [PDF, 55 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Prøv vårt nyhetsarkiv for eldre produktbilder.