Robert Austreim til Canon Norge

Oslo, 22. oktober 2010 – Robert Austreim (33) er ansatt som ny Service Administration & Contract Manager i Canon Norge. Austreim har lang erfaring innen IT bransjen og har blant annet lang erfaring fra Oracle Norge hvor han senest jobbet som Premier Support Sales Manager for Sverige og Danmark.

Austreim vil ha ansvar for å videreutvikle og kvalitetssikre Service Contract og Service Administration avdelingene. Ansvarsområdene inkluderer å utvikle og videreføre personer og prosesser i tråd med Canons forretningspraksis, i tillegg til å utvikle kvalitetsrapporter og analyser til ledelsen i Service.

– Det gleder meg at vi nå har fått Robert med på laget. Robert har omfattende erfaring generelt, og lang erfaring fra IT bransjen spesielt. Med sin bakgrunn er vi sikre på at han blir en solid støttespiller for alle i service, sier Anthon Grimsmo, Direktør for Service & Support i Canon Norge.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centre i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.

Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Downloads:

Last ned pressemeldingen [PDF, 61 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Prøv vårt nyhetsarkiv for eldre produktbilder.