Canon Norge ansetter leder for Information Management

Oslo 21. februar 2011- Steinar H. Nygaard (35) er ansatt som Sales Manager – Information Management i Canon Norge as. Nygaard har lang og bred erfaring fra strategisk konsulentvirksomhet og kommer fra stillingen som daglig leder i IXD., et konsulentselskap innen webutvikling.

Picture_Steinar_Nygaard

Nygaard vil være leder for Information Management, et nytt og viktig satsningsområde i Canon Norge as.  Han vil få resultatmessig og faglig ansvar for et sentralt team med kundeansvarlige innen Information Management, samt resultat og fagansvar for kundeansvarlige ved de regionale Canon Business Centere i Hamar, Stavanger, Bergen, Trondheim og Vestfold/Telemark.

Nygaard har erfaring fra strategiarbeid, ansvar for systematisk trening, coaching, økonomi og drift, samt personalansvar og prosjektledelse innen endringsprosesser. Han har også erfaring med bruk av LEAN-konsepter for å effektivisere prosesser.

Direktør for direktekanalen i Canon Norge, Kim Henriksen, er glad for å få Steinar med på laget.

Steinar representerer viktig kompetanse for oss med sin bakgrunn fra ledelse i et selskap som har utviklet og solgt forretningskritiske løsninger. Hans erfaring med konsulentvirksomhet og løsningssalg i en bransje og selskap i stor utvikling, vil være nyttig i den nye lederrollen i Canon Norge as.

Current Feeds