Ny leder for Canon i Bergen

Canon Norge har ansatt Roy Vareberg til å lede selskapets regionale avdeling i Bergen.

Roy Vareberg

Vareberg kommer fra stillingen som salgssjef i IT-selskapet Atea, der han med ansvar for helsesektoren på Vestlandet arbeidet med regionens syv helseforetak. I samme selskap under navnet Eterra har Vareberg tidligere også vært ansvarlig for utvikling og forvaltning av selskapets Hjemme PC-konsept for Vestlandet.

Vareberg vil lede Canon Business Center (CBC) Bergen med 13 ansatte, som til daglig arbeider med salg, service og tjenester innen dokumenthåndtering for bedriftsmarkedet i hele Hordaland.

Canon har ambisjoner for region vest, og satser blant annet sterkt på tjenester og løsninger innen hele spekteret av dokumenthåndtering. Selskapet har nylig etablert en egen avdeling kalt Information Management, der Canon i samråd med kunden tilpasser løsninger for dokumenthåndtering etter type virksomhet, kommunikasjonsbehov og besparingsmål.

- Det blir utfordrende å jobbe i et ledende selskap, og vi skal bygge videre på laget for å ta enda større andeler i vest. Det er fortsatt mange muligheter for vekst, og jeg tror at vi gjennom grundig gjennomgang av kunders problemstillinger, god lytteevne, og ikke minst markedets beste produkter og tjenester, vil nå de målene vi setter for fremtiden. Jeg gleder meg stort til å sette i gang med mine nye kolleger, forteller Vareberg.

Direktør for direktesalg i Canon Norge, Kim Henriksen gleder seg over tilsettelsen av Vareberg:
- Roy har en spennende bakgrunn og har oppnådd mye i sine tidligere stillinger. Han vil kunne bidra stort i Canon og til vår posisjon på Vestlandet. Vi gleder oss og har store forventninger til Roys oppstart etter sommeren.

UEFA EURO 2012™ - bilder
Current Feeds