Stian Shiager Brøndmo til Canon Norge

Oslo, 14. april 2010 - Stian Shiager Brøndmo (27) tiltrer i rollen som Account Manager i Canon Business Center på Romerike. Brøndmo har tidligere jobbet med salg og webdesign i Indigodesign, og som grafisk designer i Vision Production.

I Canon vil Brøndbo være ansvarlig for produkt- og løsningssalg til bedriftskunder på Romerike.

- Stian har en løsningsorientert salgserfaring fra tidligere stillinger. Hans bakgrunn innen grafisk design er et element som kommer godt med i denne stillingen, og vi syns det er veldig hyggelig å ha Stian om bord, sier Morten Andreassen, daglig leder for Canon Business Center på Romerike.

Canon er et verdensomspennende konsern som i 2009 omsatte for ca. 219 milliarder norske kroner. Canon Norge as hadde i 2009 en omsetning på ca. 1,5 milliarder norske kroner. Selskapet hadde samme året 333 medarbeidere fordelt på 12 Canon Business Centere i ulike deler av landet, og på hovedkontoret i Oslo.
Canon er den ubestridte lederen innen både bildekommunikasjon og dokumentbehandling for både konsument- og bedriftsmarkedet. Vår produkt- og løsningsportefølje omfatter alt fra foto, video, skrivere, skanner og faks til multifunksjonsprodukter med tilhørende løsninger og tjenester. Mer informasjon om selskapet finnes på www.canon.no

Last ned pressemeldingen [PDF, 55 KB]

Finner du ikke det du leter etter? Søk i vårt   Nyhetsarkiv

Presserom