EF 24-105mm f/4L IS II USM

EOS 5D Mark IV – for fotografer som jakter på det perfekte bildet

Oslo, 25. august 2016 – Canon presenterer i dag det lenge etterlengtede EOS 5D Mark IV - det nyeste tilskuddet i den legendariske EOS 5D-serien, designet for fotografer på iherdig jakt etter det perfekte bildet. EOS 5D-serien er kjent for å gi brukerne mulighet til å formidle de historiene de vil, og mange spesielle øyeblikk i historien er fanget med kameraer i denne serien. EOS 5D Mark IV tar over stafettpinnen fra EOS 5D Mark III og er Canons mest allsidige EOS-modell hittil, utviklet basert på førstehånds tilbakemeldinger fra fotomiljøet. Det nye kameraet har CMOS-sensor på 30,4 megapiksler med stort spillerom for eksponering, høyhastighetsopptak med 7 bilder i sekundet, avanserte filmfunksjoner med bla. filmopptak i 4K og innebygd Wi-Fi og GPS, og det forener hastighet og oppløsning med suveren ytelse i svakt lys. EOS 5D Mark IV er også det første EOS-kameraet som kan skilte med det innovative Dual Pixel RAW-filformatet som gjør det mulig for fotografen å finjustere bildene under etterbehandlingen ved å justere eller korrigere skarphetspunkt, tilpasse uskarpheten i forgrunnen eller redusere skygger i bildet.

Current Feeds