EOS 5DS R

Revolusjonerende oppløsning med Canons nye EOS 5DS og EOS 5DS R

Oslo, 6. februar 2015 – Canon utvider i dag EOS-systemet med lanseringen av EOS 5DS og EOS 5DS R – en ny klasse digitale speilreflekskameraer i fullformat med skyhøy oppløsning. De nye kameraene kan skilte med fullformatsensor med tidenes høyeste antall megapiksler – imponerende 50,6 megapiksler – og sprenger grensene for 35mm-sensorer. Kameraene leverer uovertruffen kvalitet med en unik kombinasjon av oppløsning, respons og holdbarhet, enten du fotograferer landskap, arkitektur, mote eller portretter som privatperson eller profesjonell. Når kun det skarpeste bildet er godt nok, har EOS 5DS R også et kansellerende lavpassfilter som maksimerer sensorens detaljer og den synlige bildekvaliteten. Canon lanserer også et nytt objektiv sammen med de nye digitale speilrefleksene – EF 11-24mm f/4L USM, et rettegnende zoomobjektiv med markedets største vidvinkel¹, et ideelt fotoverktøy for landskaps- og arkitekturfotografer.

Current Feeds