EOS M3

EOS-styrke i kompakt format – EOS M3

Oslo, 6. februar 2015 – Canon lanserer i dag EOS M3 – et avansert, kompakt systemkamera utviklet for entusiaster som krever førsteklasses ytelse. EOS M3 fusjonerer Canons uovertrufne bildekvalitet med speilreflekslignende kontroll i et kompakt kamerahus, og gir deg mulighet til å forevige verden rundt deg med eksepsjonelle detaljer. Canons første 24,2-megapikslers APS-C CMOS-sensor og vår mest avanserte bildeprosessor, DIGIC 6, utgjør selve kjernen i EOS M3, og leverer stillbilder i høy kvalitet og filmer i full HD. Legg til ny Hybrid CMOS AF III og 49-punkts AF-system som gir lynrask autofokus, og du kan fange alle bevegelser. Erfarne fotografer finner alt de trenger lett tilgjengelig med intuitive hjul og kontroller som minner om digitale speilreflekskameraer, samt mulighet til å skifte objektiv – alt sammen komprimert ned til et kompakt, ergonomisk kamerahus du kan ta med deg overalt.

Current Feeds