EOS C700 / C700 PL / C700 GS PL

Det nye flaggskipet i 4K Cinema EOS-systemet: Canon lanserer EOS C700 (EF/PL) og EOS C700 GS PL

Oslo, 1. september 2016 – Canon lanserer i dag to nye flaggskipmodeller i sitt anerkjente Cinema EOS-system – EOS C700 (EF/PL) og EOS C700 GS PL. Begge modellene er klare for 4K-generasjonen; bransjens mest avanserte filmproduksjonsfirmaer og TV-selskaper skal enkelt og intuitivt kunne filme med stort dynamisk område og suveren kvalitet. EOS C700-kameraene kan lage kreative 4K videoopptak i sakte film internt, med høy bildefrekvens på opptil 59,94P/50P og 2K opptil 200p/240p (sensor crop-modus), eller 4K RAW opptil 100P/120P, til en ekstern CODEX¹ RAW-opptaker (tilleggsutstyr). Disse kraftige videokameraene bygger videre på Cinema EOS System-serien, designet etter modulprinsippet slik at de kan tilpasses alle opptakskrav og, for første gang, med støtte for Apple ProRes-format. EOS C700 GS PL er designet for objekter i rask bevegelse og action-scener, og er også det første Cinema EOS-kameraet med global lukker (Global Shutter).

Current Feeds