Artikkel

Hvordan digital teknologi kan revolusjonere kundeopplevelser

Forbedre virksomheten din ved å snakke til kundene på en mer effektiv måte

Last ned veiledning

Transformere kundeopplevelsen med behandling av kundekommunikasjon

Finn ut hvordan behandling av kundekommunikasjon kan hjelpe virksomheter med å levere markedsledende kundeopplevelser

Last ned veiledning

Shop assistant helps customer pay at point of sale

Transformere kundeopplevelsen med behandling av kundekommunikasjon (CCM)

Digital teknologi har transformert kundeopplevelsen for alltid med flere berøringspunkter både på og utenfor Internett enn noen gang før. Søken etter en sømløs kundeopplevelse er intensiv, og det er åpenbart hvorfor: 84 % av organisasjoner som jobber for å forbedre kundeopplevelsen, rapporterer om økte inntekter.[1]

Det å levere kundeopplevelser som skiller seg ut i mengden, har blitt førsteprioritet. I tråd med strategier for digital transformasjon tyr markedsføringsavdelinger i alle bransjer til automatisering for å få sanntidsinnsikt som vil øke kundeengasjementet.

Last ned veiledningen for å finne ut hvordan CCM-teknologi muliggjør neste generasjon med kundeopplevelser.

[1] https://www.dimensiondata.com/en/insights/customer-experience-benchmarking-report-2017#formContainer

Relaterte løsninger

Finn ut mer

Oppdag nye måter å kommunisere effektivt med kundene på

Snakk med oss