Nye muligheter for trykksaker
Finn ut hvordan trykksaker kan gi nytt liv til flerkanalskampanjer i den digitale tretthetens tid.
Hvordan gjenopptar du samtalene med kundene?
Her er noen samtalestartere som kan hjelpe deg med å få i gang samtalene igjen
Etter hvert som vi tilpasser oss en vanlig arbeidsmåte, er det en rekke samtaler du bør ha med kundene for å finne ut hvordan du kan hjelpe dem med effektivt å tilpasse seg forretningslivet etter COVID-19.
Suksess etter gjenåpning av samfunnet vil ikke nødvendigvis innebære at du gjør det du alltid har gjort. Vi har allerede hørt en rekke positive historier om selskaper som har benyttet anledningen til å reflektere over sin verdiskaping, gjennomgå produkter og tjenester og tilpasse seg deretter.
Som leverandør av grafiske tjenester forstår vi at du ikke bare kan vente på at telefonen ringer, eller at bestillingene skal komme inn. Du må være nærmere kundene enn noen gang før, og forstå og forutse behovene deres. Vær klar til å være proaktiv og positiv i samtalene med dem, og til å delta i mer rådgivende diskusjoner om hvordan kundene dine gjenopptar aktivitetene sine.
Bare ved virkelig å forstå hver enkelt kundes unike omstendigheter og hvordan de tilpasser seg for å gjenoppbygge forretningene sine, kan du identifisere de riktige mulighetene for å foreslå og selge utskriftstjenster i kommunikasjonsmidlene deres, og øke verdien gjennom mer spesialiserte tjenester, for eksempel tilpasning eller integrering av kampanjer.
Hvis du vil ha litt inspirasjon til samtalestartere for å hjelpe deg med å komme i kontakt med kundene og få innsikt i hvordan du kan forme det du tilbyr dem, slik at de får best mulig støtte, kan du laste ned artikkelen vår.
Finn ut hvordan trykksaker kan gi nytt liv til flerkanalskampanjer i den digitale tretthetens tid.
Tiden er inne for å se på flaskehalsene i produksjonen, noe som vil hjelpe deg med å gjenoppbygge en sunnere og mer robust virksomhet på sikt.