Utvikle utskriftstjenestene dine med innovativ markedsføring på flere kanaler
Innovativ teknologi for utskrift av direktereklame som forbedrer utskriftsøkonomien samtidig som den produserer enestående farge.
Få bedriften til å skille seg ut og vokse med nye digitale utskriftsmuligheter
Den europeiske kreative økonomien utgjør 535,9 milliarder euro i året – sikre posisjonen din ved å slippe løs nye digitale utskriftsstrømmer.
Digitale medier har uten tvil revolusjonert markedsføringsbransjen, men nå som vi daglig får høre om digitale skandaler, går bedrifter og forbrukere tilbake til trykte medier. Her er beviset:
Joint Industry Committees (JICMAIL) årsrapport om direkte post
Trykt markedsføring er fortsatt svært virkningsfullt, samt at det stadig er en viktig kanal for å nå ut til kunder:
Teknologien endrer måten folk er kreative på. Canon og Microsoft inngikk et samarbeid i forbindelse med D&AD Festival i 2017 for å vise hvordan intuitiv teknisk og taktisk utskrift kan fremme kreativitet og føre mennesker og jobben deres nærmere.
Data fra bransjen viser tydelig at trykt markedsføring er like relevant i den digitale alderen som det var før. Hvorfor stoler forbrukerne mer på trykte medier, og hvordan kan leverandører av utskriftstjenester utvide tilbudet?
Ashley Norris, innholdskonsulent hos The Content Marketing Association, sier følgende: "Trykt innhold gir et varig og troverdig inntrykk som digitalt innhold ikke alltid oppnår. Det er fortsatt veldig viktig for annonsører å bli forbundet med dette førsteklasses innholdet."
DMA har funnet ut at 56 % mener at trykt markedsføring er den mest troverdige kommunikasjonsformen. "Tradisjonelle utskriftsmedier gir forbrukeren en personlig opplevelse, noe konkret de kan se og føle, ta med seg og komme tilbake til når det passer dem," sier Rachel Aldighieri, daglig leder for DMA.
"Funnene fra JICMAILs årsrapport støtter dette, noe som viser hvor mye tillit forbrukerne fortsatt har til trykte medier. Markedsførere bør ikke se bort fra den personlige tilknytningen det kan skape."
Fysiske eksemplarer og tillit har sterke forbindelser innen markedsføring. Dette er noe som digitale medier overhodet ikke kan tilby, og det gir leverandører av utskriftstjenester en ekte mulighet til å gi forbrukerne virkningsfullt innhold om merkevarer. Taktile og kreative tilnærminger til utskrift gjør også at overflødige materialer kan bli gjort om til effektivt og engasjerende markedsføringsmateriell.
Ashley Norris – innholdskonsulent, The Content Marketing AssociationUtskrevet innhold har en ytelse og en troverdighet som digitalt innhold ikke alltid har.
Ingen har sagt at vanlig utskrift og digital utskrift utelukker hverandre. De kan faktisk utgjøre en formidabel utskriftsløsning sammen, spesielt for bedrifter. Digitale utskriftsløsninger kan gjøre utskriften raskere, smidigere og enklere å administrere, mens vanlig utskrift kan gi den digitale utskriftsløsningen alt det som kun kommer med godt utprøvd autentisitet.
Ashley Norris sier: «De aller beste kampanjene omfatter alle typer medier. Jeg skulle gjerne sett flere integrerte kampanjer, for eksempel kampanjer med trykt reklame med avanserte bilder og innhold, som deretter lanseres i mindre deler på digitale kanaler.
Noen av CMA-medlemmene (Content Marketing Association) gjør en god jobb med dette».
Innovativ teknologi for utskrift av direktereklame som forbedrer utskriftsøkonomien samtidig som den produserer enestående farge.
Oppfyll markedsbehovet ved å bruke utskriftsteknologi for innendørsskilt til å levere tilpasset salgsfremmende materiell av høy kvalitet.
Behovsbetingede kommunikasjonsverktøy som bidrar til å forbedre svaret ditt på nye markedstrender og gi deg et konkurransefortrinn.
Utvid bedriftens allsidighet, øk produktiviteten, og imøtekom markedsetterspørselen med utskriftsteknologi for utendørsskilt.
Tilby enestående fleksibilitet og effektivitet fra teknologi for POS- og plakatutskrift som maksimerer bedriftsomfanget ditt.
Den nyeste bølgen av personer med innflytelse på sosiale medier støtter opp om en gjenoppstandelse innenfor utskriftspublisering – hils på bookstagrammerne.
Se hvordan noen tapetprodusenter setter nye standarder ved å bidra til revolusjonen innenfor digital tapetutskrift.