Finn ut hvordan data og digital trykk gir hverandre verdi
Det handler ikke om hvor mye data du har – det handler om hva du gjør med den.
Data blir ofte kalt det nye gullet, men data som samles inn isolert, og som ikke brukes i sammenheng, er av begrenset verdi. På lik linje med gull må dataene filtreres, finjusteres og formes på en intelligent måte før man får tilgang til den faktiske verdien.
I motsetning til gull som er en sjelden vare, finnes data overalt. Problemet både markedsførere og forbrukere møter, er at det finnes altfor mye data, og mange digitale kanaler har allerede oppnådd overbelastning av data eller informasjon.
Dette skaper en mulighet for trykk, den mest pålitelige kommunikasjonsformen vi har i dag. Trykk kan tilpasses og manipuleres akkurat som nettinnhold, men trykk har holdbarheten og evnen til å påvirke sansene mye mer enn det ord og bilder på en nettside eller i en e-post kan.
Mange aspekter ved personlig tilpasning på nett er mangelfull, for eksempel innvirkning, tillit og kostnadseffektivitet. Når det kombineres med trykking på en intelligent måte, kan resultatene imidlertid bli betydelig forbedret.
Last ned rapporten vår i dag for å lære om teknikker for å overvinne digital overbelastning og tretthet. Rapporten inneholder eksempler på hvordan leverandører av utskriftstjenester i dag bruker disse taktikkene gjennom administrasjon av data for å hjelpe kundene sine, samtidig som de genererer nye og lønnsomme trykkvolumer.