Nye muligheter for trykksaker i en alder av digital tretthet

Hvordan trykksaker gir flerkanalskampanjer nytt liv

Last ned rapport

Trykksaker vekker følelser

Finn ut hvordan trykksaker kan engasjere forbrukerne og øke responsraten med Canons rapport om salgsfremmende kommunikasjon.

Last ned rapport

Print Fuels Emotion

Programmerbar utskrift er her

To trender har nylig dukket opp i markedsføringslandskapet: økende mistillit til det digitales massive tilstedeværelse i livene våre, og de økende bevisene på fysiske mediers evne til å stimulere det følelsesmessige engasjementet mellom et varemerke og målgruppen deres. Disse trendene har ført til at markedsførerne har innsett at digitale kanaler alene ikke er nok til å bygge engasjerende kampanjer, og at markedsførerne må ta i bruk fysiske trykksaker til hjelp i tillegg til det digitale.


Dette utgjør en stor mulighet. Markedsførere og leverandører av utskriftstjenester kan samarbeide om flerkanalskampanjer som kombinerer alle de beste egenskapene ved utskrift, med fordelene ved det digitale; muligheten til å nå ut til forbrukere med innhold som er tilpasset deres personlige profiler, i hvert trinn av kundereisen.


Fremtiden innenfor utskriftsteknologi er den intelligente bruken sammen med individualiserte data for å levere tilpasset kommunikasjon som hever brukeropplevelsen og øker responsraten. For markedsførere betyr dette at alt som kan tilpasses etter personopplysninger på nettet, kan nå også personlig tilpasses i fysisk format. Det er dette Canon kaller "programmerbar utskrift".


I denne rapporten ser Canon på hvorfor merkevareeiere og forbrukere endrer sitt syn på digital markedsføring, og hvordan programmerbar utskrift maksimerer utskriftens påvirkning i markedsføringskampanjer som går via flere kanaler.

Relaterte løsninger

Finn ut mer

Er du ikke sikker på hvilke løsninger virksomheten din trenger?

SNAKK MED OSS