Vilkår og Betingelser

Ansvarlig for denne markedsundersøkelsen er Canon Norge AS, Hallagerbakken 110, 1201 Oslo, Norge (”Canon”).

1. Som følge av disse vilkår og regler, vil Canon behandle informasjonen som legges inn i en markedsundersøkelse om kjøpsopplevelse hos norske forhandlere av Canon kompaktkamera. Informasjonen som legges inn vil behandles anonymt og kan ikke kobles til enkeltpersoner i etterkant av undersøkelsen. Personopplysninger og lignende informasjon vil kun benyttes for å kåre en vinner av en hovedpremie for deltakelse.

2. Resultater fra undersøkelsen kan publiseres i etterkant av undersøkelsen etter Canon Norge AS sine behov, men alle resultater vil være anonyme.

3. Deltakelsen i denne undersøkelsen er kun tilgjengelig for forbrukere som har kjøpt et Canon kompaktkamera i Norge og som har norsk bostedsadresse. Kameraet må være kjøpt av en norsk forhandler innenfor perioden 1. september 2010 til 31. desember 2010 og ha et gyldig serienummer. Ansatte i Canon, nær familie av ansatte i Canon, Canon agenter eller forhandlere kan delta i markedsundersøkelsen på under samme vilkår som forbrukere, men har ikke mulighet til å vinne deltakelsespremien i markedsundersøkelsen.

4. Alle som besøker websiden har tilgang til å laste ned et kunnskapshefte omhandlende Canon kompaktkamera.

5. For deltakelse i markedsundersøkelsen og for å ha mulighet til å heve hovedpremien kreves det:

(i) Gyldig og rett skrevet serienummer for Canon kompaktkamera kjøpt i Norge i perioden 01. september 2010 til 31. desember 2010.
(ii) Korrekte opplysninger og kontaktinformasjon
(iii) At personen har godtatt vilkår og regler for markedsundersøkelsen.

6. Markedsundersøkelsen er kun tilgjengelig for personer som har kjøpt et originalt Canon kompaktkamera solgt av en norsk forhandler i Norge. Canon vil ikke godkjenne deltakelse fra personer som registrerer produkter som ikke oppfyller disse kravene.

7. Kampanjen er tilgjengelig for deltakelse og registrering fra 1. november 2010 til og med 09. januar 2011, og avsluttes etter dette.  Personer som ønsker å delta må registrere sin informasjon innenfor dette tidsrommet for gyldig deltakelse.

8. Dersom vilkår og regler er oppfylt vil Canon behandle registrert informasjon om kjøpsopplevelse av Canon kompaktkamera i sin markedsundersøkelse. Personen er da også kvalifisert til å vinne deltakelsespremie.

9. EN vinner av hovedpremien trekkes ut ved samarbeid mellom en representant fra hvert av følgende firmaer:

(i) Canon Norge AS
(ii) Tenk Kommunikasjon

10. Hovedpremien er:

(i) Valgfrie Canon produkter til en verdi av kr 100.000,- ink. mva til Canon sine veiledende priser (som oppgitt i ”the Canon Store”). Ansvarlig for premien er Canon Norge AS.
(ii) Reisegavekort fra Solia for inntil 2 personer. Reisen er spesifisert som Karen Blixen-safari, men kan byttes i gavekort i tilsvarende verdi. Ansvarlig for premien er Solia AS. Se www.solia.no.

11. Deltaker er selv ansvarlig for å melde inn og skatte av eventuelle premier. 

12. Vinneren av hovedpremien vil bli kontaktet innen 2 uker etter avsluttet kampanje.

13. Vinneren av hovedpremien vil bli publisert med fullt navn på scenen under Fotomessen 2011 på Lillestrøm, 14. januar til 16. januar 2011. Vinneren vil bli invitert til messen og få gratis inngang, men må selv dekke eventuelle reisekostnader og overnattingskostnader for deltakelse på Fotomessen 2011.

14. Dersom godtatt av deltakeren, vil informasjon om deltakelse i undersøkelsen bli delt på deltakerens profil på Facebook.com gjennom Facebook-connect, deling av slik informasjon vil følge Facebook.com sine regler om publisering og regler om personvern.

15. Deltakelse vil kun bli akseptert gjennom online registreringsskjema, derfor vil ikke forsøkt deltakelse gjennom faks, post, telefon eller e-post eller andre metoder bli godkjent.

16. Mistanke om juks eller misbruk vil diskvalifisere for deltakelse. Infomasjonen vil bli fjernet fra undersøkelsen og trekningen om hovedpremie, av Canon Norge AS:


DIN PERSONLIGE INFORMASJON

17. Bruken av personal informasjon vil være i henhold til Canon sine regler om personvern beskrevet nedenfor, og begrenset til bruken beskrevet når du gir din tillatelse for slik bruk. Din tillatelse for bruk blir gitt når du godtar vilkår og regler for denne kampanjen.

REGLER OM PERSONVERN

18. All personlig informasjon gitt av deg vil bli brukt av Canon, som for anvendelsen av dette punkt vil også omfatte andre selskaper i Canon-konsernet, med det formål å administrere denne kampanjen.

19. Du videre tillater Canon og andre selskaper i Canon-konsernet til å bruke slike data til følgende formål:

(i) Du samtykker til Canon og selskaper i Canon-konsernet til å kontakte deg via vanlig post, e-post, telefon eller faks.

(ii) Du gir tillatelse til Canon å samle inn og bruke alle de opplysninger i denne søknaden i markedsføring eller for å informere deg om andre produkter og tjenester.

(iii) Fra tid til annen kan Canon eller andre selskaper i Canon-gruppen av selskaper i Europa kan bruke denne personlige informasjonen til markedsføring eller for å informere deg om andre produkter og tjenester, som vi mener kan være av interesse for deg.


20. Din personlige informasjon vil bli behandlet innen de deltakende landene og kan bli sendt til andre selskaper i Canon-gruppen av selskaper i Europa for formålene beskrevet ovenfor. Canon vil bestrebe seg på å sikre at nødvendige tiltak er på plass for å beskytte konfidensialiteten og sikkerheten av din informasjon.

21. Vi er forpliktet til å beskytte ditt privatliv. Din personlige data lagres på sikre datafiler og manuelle arkiver og skal ikke behandles for andre formål enn de som i disse retningslinjene. Serveren som Canon bruker til å lagre denne informasjonen er tilgjengelig for autoriserte personer, er koblet til Internett gjennom en brannmur, og er derfor ikke tilgjengelig for publikum. Hvis en tredjepart server benyttes, skal de samme sikkerhetstiltakene være på plass.

22. Du har rett til å få tilgang til, korrigere, oppdatere eller slette dine data.

23. Vi vil holde din personlige informasjon for varigheten er nødvendig for de formål som du har tillatt oss å bruke dine data.

GJELDENDE LOVVERK

24. Disse vilkår og regler retter seg etter det norske lovverk. 

 

spacer
					image