ABC- Hero1

Francis Combe Academy legger ut på en reise med Canon for å kommersialisere akademiets utskriftsavdeling

DWF-logo.jpg

Da han vandret opp og ned de travle gangene på Messe Düsseldorf under drupa i 2012, hadde Chris Turton – sjef for elektronikk ved Francis Combe Academy i Storbritannia – ett mål for dagen: å finne en partner som kunne hjelpe å kommersialisere reproavdelingen.

Resultater

Økt volum – løsningen står for 70 % av akademiets utskrifter i svart/hvitt

Økt volum – løsningen står for 70 % av akademiets utskrifter i svart/hvitt

Produksjon av nye, førsteklasses bruksområder på institusjonsområdet

Produksjon av nye, førsteklasses bruksområder på institusjonsområdet

Mindre svinn – papirforbruket og klikkavgiftene ble redusert med 7 %

Mindre svinn – papirforbruket og klikkavgiftene ble redusert med 7 %

Akademiet sparte GBP 7000 i året på interne utskrifter. Akademiet har planer om å redusere kostnadene for driftsutsetting med ytterligere GBP 12 000. De vil også innføre fargeskrivere og avansert etterbehandlingsutstyr i 2016 for å styrke det eksterne tilbudet

Akademiet sparte GBP 7000 i året på interne utskrifter.
Akademiet har planer om å redusere kostnadene for driftsutsetting med ytterligere GBP 12 000. De vil også innføre fargeskrivere og avansert etterbehandlingsutstyr i 2016 for å styrke det eksterne tilbudet

francis-combe-objective

Mål

Fremme det interne utskriftsmiljøet ved å tilby et større utvalg av produkter, og samtidig gjøre driften mer kostnads- og tidseffektiv for å forbedre lønnsomheten.

Utfordringer

En utdatert arbeidsflyt for lettproduksjon stod i veien for utviklingen av utskriftsproduksjonsavdelingen.

francis-combe-595wide

Tilnærming

• I 1995 gjorde Francis Combe den første investeringen i kontorskriverutstyr.

• Samarbeidet startet etter at Francis Combe ble etablert som et akademi i 2009. Francis Combe bad deretter Canon om råd i forhold til hvordan de skulle sentralisere og effektivisere arbeidsflyten for utskrifter. I tillegg til investeringer i maskin- og programvare, satte kunden seg inn i moduler i Essential Business Builder-programmet (EBBP) og deltok på Canon-arrangementer.

• Innen 2014 var Francis Combe såpass imponert med fremgangen og Canons teknologi og konsulenttjenester, at de gjorde ytterligere investeringer i VarioPrint-teknologien. Francis Combe har også planer om å investere i fargeutskriftsteknologi og mer avansert etterbehandlingsutstyr i fremtiden.