For bedrifter

Kundeeksempler – grafisk bransje

Her lar vi våre kunder fortelle. Se og les våre kunders historier nedenfor, og finn ut hvordan våre Canon-løsninger har bidratt til å løse virkelige utfordringer.


Axis Communications, et selskap i Canon-gruppen, har nå ansvaret for salg av og støtte til Canon-nettverkskameraer ›

ABC Imaging

ABC- Hero1

Takket være Océ PRISMA®-arbeidsflyten og Canons imagePRESS-teknologi har vi effektivisert driften og økt fortjenesten. Dette skyldes 50 % raskere gjennomløpshastighet og 30 % lavere kostnader.

Ray Hawkins, administrerende direktør

BM Druck

DWF-logo.jpg

Vi var i dialog med mange ulike leverandører, men det var vanskelig å komme utenom Canon – det er en leverandør som vi har hatt et veldig positivt forhold til i mange år.

Rene Cassis, administrerende direktør

Cavelti

DWF-logo.jpg

Canon gjorde en analyse av alle forretningsområdene våre for å finne ut hvordan vi kunne utbedre flerkanalstrategien vår.

Marcel Bieri, leder for førproduksjon og digitale medier

Elwe

Sarab-LOGO.jpg

Med Arizona 660XT trenger vi ikke å gå på kompromiss med kvalitet og leveringstid. Vi kan tilby butikkmateriell i små volumer til konkurransedyktige priser.

Kirsten van Brummen, Elwe Special Promotions

Eyes on Media

Bildekvaliteten og bruksmulighetene til Arizona-maskinene har forbedret fotoutskriftstjenesten vår betraktelig og hjulpet oss med å vinne nye kunder. Vi ble begeistret når World Press Photo, som vi har beundret i mange år, kontaktet oss. Vi visste at vi kunne håndtere det krevende innholdet med støtten fra Canon og Arizona.

Martin Minoli, bedriftseier

Formara

Helt fra start har Canon samarbeidet tett med Formara og støttet oss i å identifisere den riktige løsningen for å dekke våre behov, og har gitt oss en omfattende oversikt over hvordan løsningen vil passe inn i og gi virksomheten nytteverdi, og i tillegg har Canon levert installering og opplæring for en jevn overgang og økt produktivitet.

Freddie Kienzler, administrerende direktør

FT Solutions

FT-hero1

Det har vært avgjørende for vår suksess fremover å Investere i disse ledende digitale utskriftssystemene. Det har allerede gitt oss i FT Solutions og kundene våre fantastiske fordeler som høyere kvalitet og større fleksibilitet.

Tom Gurd, administrerende direktør

Hertsmere Borough kommune

DWF-logo.jpg

Canon viste at de var engasjert i vår langsiktige strategi, og forklarte detaljert hvordan utskrift kan bidra til lønnsom drift med hastigheten, fleksibiliteten og den høye standarden kommunen forventer.

Mark Roberts

hs Druck

Canon arrangerte et Essential Business Builder-kurs om personlig tilpasning av utskrift, i våre lokaler. Veiledningen fra ekspertene hjalp hele avdelingen vår til å forstå teknologiens potensial, og gav dem selvtillit, både driftsmessig og med tanke på hvordan vi kan markedsføre dette til kunder.

Helmut Hörmanseder, medgrunnlegger

Jetsign

Sarab-LOGO.jpg

Samarbeidet med Canon ga oss muligheten til å sette opp en skiltavdeling i relativt rask vekst.

Adrie Hoogeveen, administrerende direktør

Kahle

DWF-logo.jpg

Teknologien er selvsagt viktig, men det var ikke bare derfor jeg valgte Canon. Servicepakken som følger med enhetene innebærer etterbehandling, opplæring og støtte, og det var dette som avgjorde saken for oss. Basert på tidligere erfaringer, visste jeg at de ville samarbeide med oss for å sikre at vi fikk en utskriftsløsning som ville forandre virksomheten vår.

Dan Batek, teknologi og finans, KAHLE

Mailing Andalucia

DWF-logo.jpg

Investeringen i en Canon imagePRESS 1135 – en svart/hvitt-produksjonspresse – og en bunkesorterer med høy kapasitet, hadde umiddelbar innvirkning på produktiviteten

Daniel Sánchez, direktør

Marne Drukkers

Det kostet mye tid og penger å sortere plakater i store formater, så vi bestemte oss for å se etter en bedre løsning.

Guus Sligter, administrerende direktør

Maya Vik

Mye av vår suksess er på grunn av den utrolige graden av profesjonalitet og støtte vi har møtt hos Canon. Produksjonskvaliteten på alt Canon leverte, var svært høy, og det å kunne ha en partner som kunne dekke alle behovene våre for dette prosjektet på alle medier, var rett og slett fantastisk.

Pål Laukli, profesjonell fotograf

Printondemand-worldwide

Effektivitet er selvfølgelig det viktigste, men pålitelighet er også avgjørende. Du kan ha flott utstyr, men hvis det ikke fungerer 10 % av tiden, har du et problem. Det problemet har vi ikke hatt med Canon. I de tilfellene en maskin har slått seg vrang, har det aldri gått mer enn et par timer før kundeservice har vært der og fikset problemet.

Andy Cork, administrerende direktør, Printondemand-worldwide

Pulp Grafisk

DWF-logo.jpg

Med Canons hjelp har Pulp Grafisk fordoblet kapasiteten for utskrift av store formater, og de trenger ikke lenger å bruke tredjeparts leverandører til utskriftstjenester.

Terje Gulbrandsen

Ritz

DWF-logo.jpg

Canons rådgivning, både gjennom firma- og nyskapningsundersøkelsen og som en del av sitt salgsframstøt, pekte mot en mer strategisk tilnærming til å fornye bedriften vår.

Kurt Habersatter, administrerende direktør

Rohner Spiller

DWF-logo.jpg

Som et resultat av samarbeidet med Canon, har krysspublisering nå blitt en stor del av tjenestetilbudet vårt, og kundekampanjene våre er blitt mer målbare.

Remo Martin, administrerende direktør

Spazio81

Fordi vi tilbyr så mange ulike tjenester, har vi skapt en bred og mangfoldig base med lojale kunder som syns det er spennende å jobbe med oss. Dette har gitt oss et mer internasjonalt rykte, og vi får bestillinger helt fra USA og Kina.

Alessandro Locatelli, administrerende direktør

Superlativ

Superlativ Media har som mål å bli det foretrukne byrået i Telemark. I strategien har byrået vært klare på å ha eget digitaltrykkeri som kan levere alle type standard trykksaker raskt og av høy kvalitet. Slik skal kundeporteføljen bygges for at byrået skal kunne utvide til nye geografiske områder. Byrået ledes av Jan Arve Andersen.


The Print Foundry

Canon har vært en fantastisk samarbeidspartner. Vi får ofte tilbakemeldinger på ideer vi gir dem. Vi diskuterer nye produktideer og hvordan vi kan benytte oss av imagePROGRAF på best mulig måte. De stiller opp på sekundet når vi har behov for det.

Renato Tavares, grunnlegger

Gasellen UTD løper hvor den vil

ABC- Hero1

Jeg har en enkel læresetning: Den enkleste måten å selge på er å gjøre en god jobb. Da handler det alltid om å flytte blikket fra produkt til kundene og menneskene du jobber med.

Daglig leder Jørgen Lysnes

Bransjer

Se gjennom de ulike bransjene og velg en bransjetype fra rullegardinlisten for å finne ut mer om Canons løsninger på det aktuelle området