HSD-hero1

hs Druck Kartene har oppskriften på suksess med tilpassede digitaltrykk

«Da vi bestemte oss for å starte hs Druck, gjorde vi det i den troen at digitale løsninger kunne gi kundene noe spesielt, som overgår flotte utskrifter», mimrer Helmut Hörmanseder. «Det var ikke produksjon av små opplag som motiverte oss – vi fant drivkraften vår i potensialet ved å bruke personlig tilpasning til å hjelpe kunder med å skyve grensene for trykt reklamemateriell.»

hs Druck bruker tre Canon imagePRESS produksjonspresser, Objectif Lunes programvare PrintShop Mail for variable data, støttet av Canon, med DirectSmile for personlig tilpasning av bilder. «Canon har gitt oss svært god støtte ved å hjelpe oss med å få mest mulig ut av de digitale pressene og verktøyene for personlig tilpasning,» sier Hörmanseder. Det ble arrangert kurs som en del av Canons Essential Business Builder-program (EBBP), som er en konsulenttjeneste som tilbys av uavhengige eksperter i bransjen for å hjelpe kundene med å få mest mulig ut av virksomheten og potensialet i markedet.

HSD-image1
HSD-image2

«Visjonen vår for hs Druck er å kunne presentere et universelt tilbud av markedsføringstjenester for kundene – fra fotografier, kreativ design og konsulentarbeid innen markedsføring til personlig tilpasset utskrift og levering. Vi tilbyr kundene ett enkelt kontaktpunkt, og vi kan ta fullstendig ansvar for en kampanje fra start til slutt. Vi mener at dette er den positive fremtiden for utskrift. Med Canons teknologi og forretningsveiledning arbeider vi målrettet for å gjøre denne visjonen til virkelighet.»

«Canon arrangerte et Essential Business Builder-kurs om personlig tilpasning av utskrift, i våre egne lokaler. Veiledningen fra ekspertene hjalp hele avdelingen vår med å forstå teknologiens potensial. Det gav oss selvtillit, både driftsmessig og med tanke på hvordan vi kan markedsføre dette til kunder.»

Helmut Hörmanseder, aksjonær