For bedrifter

God service lønner seg

Når du velger leverandør av dokument og utskriftsløsninger, velger du samtidig en partner som håndterer betydelige verdier i din bedrift. Det er mange hensyn å ta, både i forhold til investeringer, driftskostnader, informasjonssikkerhet, kvalitet og prosessforbedringer. Kvalifisert vedlikehold og kontinuerlig utvikling av dine løsninger er en vesentlig del av verdisikringen. Det er kort og godt lønnsomt å samarbeide med en aktør som har service og tjenester som sitt viktigste satsningsområde.



Canon har som visjon at våre kunder skal være så fornøyde at vi er et selvfølgelig valg ved neste investering. Av våre 12 000 kunder i Norge sier da også 95 % at de vil anbefale Canon som leverandør. Vi vet dette, fordi vi kontinuerlig måler hvor tilfredse kundene våre er. Deres tilbakemeldinger er av avgjørende betydning for oss og vi bruker målinger av våre prestasjoner som basis for å bli enda bedre. Slik at du blir enda mer fornøyd i fremtiden enn du er i dag.


I tillegg til å jobbe dedikert med kundene, prosessene og medarbeiderne våre, er også teknologiutvikling en vesentlig bidragsyter til å gjøre Canon til et enda mer lønnsomt valg for deg. Vi vil at du skal ha løsninger som er tilpasset din virksomhet og dine behov, samtidig som vi ønsker å vise deg de mulighetene ny teknologi gir deg som kunde.


Hvis du er interessert i å maksimere oppetiden på dine multifunksjonelle skrivere bør du eksempelvis vurdere Remote Support. Canon har en rekke løsninger som gjør det mulig for oss å overvåke og fjerndiagnostisere utskriftsparken din, eventuelt oppdatere og oppgradere den, samt veilede deg «remote» ved utfordringer. Dette reduserer responstid – og medvirker til det både du som kunde og vi som leverandør egentlig ønsker: At du har utskriftsløsninger som fungerer optimalt, samtidig som du ser minst mulig til våre serviceteknikere i forbindelse med driftsstans eller problemer.


Derimot har du kanskje et større behov for å se oss i forbindelse med opplæring og utvikling av dine ressurser, slik at du oppnår best mulig bruk av de løsningene du har. Eller kanskje ønsker du råd om hvordan du kan jobbe enda mer effektivt, sikkert og miljøvennlig? Canon leverer løsninger og tjenester innenfor en rekke områder relatert til dokument og utskriftshåndtering – og vi vet at mange av disse er lite kjent for deg som kunde. Visste du at Canon kan hjelpe deg med å optimalisere håndteringen av inngående og utgående fakturaer? At vi kan hjelpe deg med elektroniske kontraktsarkiv? At vi kan hjelpe markedsavdelingen din med å jobbe mer effektivt ved hjelp av  skreddersydd rådgivning? At vi kan hjelpe deg med prosessforbedringer og reduksjon og kvalitetsforbedringer av papirbasert kommunikasjon? Og at Canon gjennomfører mer enn 100 slike prosjekter årlig ved hjelp av en stab på mer enn 30 medarbeidere?


Vi vil gjerne diskutere åpent rundt disse eller andre nye muligheter. Kontakt din lokale kundekontakt hos Canon. Vi lover at et møte skal være verdt tiden din. Og at eventuelle nye prosjekter vi gjør sammen skal være lønnsomme.

spacer
					image
Denne utgaven
Velkommen til nytt nyhetsbrev fra Canon Norge!
The Cloud for dummies - by a dummy
Visste du at... produktspesialistens hjørne
God service lønner seg