Canon Europa lanserer uniFLOW 5.4 med nye utskrifts- og skannemuligheter for bedrifter

Oslo, 24. februar 2016 – Canon, verdensledende leverandør av bildeløsninger, lanserer i dag en ny versjon av den prisbelønte programvaren uniFLOW. Flere nye og avanserte funksjoner for integrert styring av nettverksskanning og -utskrift gjør det enklere for bedrifter å effektivisere dokumentprosessene, få kontroll på kostnadene og utnytte nye, kreative muligheter.

uniFLOW 5.4 utvider Canons allerede avanserte plattform, utviklet for administrering av skriverparker, og gir bedriften tilgang til en intuitiv arbeidsflyt for skanning og utskrift. Det er mulig å skrive ut og skanne fra alle tilkoblede PC-er og mobile enheter til uniFLOW-aktiverte skrivere og skannere i nettverket, og samtidig opprettholde et høyt sikkerhetsnivå og ha uovertruffen kontroll over utskriftskostnadene.

Revolusjoner dokumentprosessene
uniFLOW 5.4 har forbedret skannegrensesnitt som fungerer med Canons dokumentskannere i ScanFront-serien, i tillegg til multifunksjonsproduktene i imageRUNNER ADVANCE-serien. Brukerne kan skanne direkte til plattformer for dokumentlagring, som Microsofts SharePoint og OneDrive, eller sende filer til bedriftsprosesser som Therefore, noe som gir raskere og mer sikker dokumentbehandling. Det er også lagt til flere nye funksjoner myntet på mobile og fleksible arbeidsmiljøer. Det er mulig å definere brukerprofiler som gir brukerne enkel tilgang til alternativer som er skreddersydd deres behov, og som synkroniseres på tvers av alle enhetene i nettverket. Utskriftsmulighetene fra mobile enheter er kraftig forbedret, med funksjoner for å endre etterbehandlingsalternativer direkte på enheten, noe som gjør uniFLOW til en enda bedre plattform for fleksible arbeidsmiljøer.

Unik kontroll i bedriften
Kostnadsbevissthet, effektivisering og produktivitet er sentrale utfordringer for alle virksomheter. UniFLOW gjør det mulig å administrere skriverparken sentralt med bruks- og kostnadsrapporter. uniFLOW 5.4 har også støtte for skriverparker som inneholder en blanding av Canon-produkter og produkter fra andre produsenter. Dette gjør uniFLOW til et enda mer avansert verktøy for kostnadskontroll, vedlikehold og administrasjon, også på tvers av kontorer. Med en forenklet prosess for oppretting av prisprofiler og administrasjon er det enkelt å få nøyaktig oversikt over utskriftskostnadene for hver enkelt enhet og opprette prisstrukturer i miljøer som universiteter eller næringslokaler, eller når ulike team har spesifikke utskriftsbudsjett.

Brukerbehandlingen er forbedret, blant annet med en selvbetjent prosess for registrering av et midlertidig ID-kort eller utskifting av et eldre kort på enheten. Integreres uniFLOW med Canons applikasjon iW Secure Audit Manager Express, får du sikkerhet på høyt nivå som identifiserer og beskytter sensitiv informasjon, hindrer kopiering av beskyttede dokumenter eller varsler sikkerhetsansvarlig når bestemte nøkkelord gjenkjennes.

Nye kreative muligheter
uniFLOW 5.4 er kompatibel med Canons storformatskrivere i Océ PlotWave- og ColorWave-seriene, og åpner for en ny verden av kreative utskriftsmuligheter i bedriften. Brukere som har behov for å skrive ut store bilder eller tekniske dokumenter, kan nå gjøre dette i det velkjente uniFLOW-systemet. uniFLOW kan også integreres med Océ PRISMAdirect, Canons avanserte administrasjonsplattform som brukes til å styre Canons imagePRESS-serie med profesjonelle produksjonsprintere. Det betyr at det er mulig å integrere en uniFLOW-brukerdatabase og budsjettstruktur hos interne trykkerier og gi brukerne tilgang til de mange kreative utskriftsmulighetene som finnes i et slikt miljø. Det reduserer behovet for å sette ut komplekse utskriftsjobber, og gjør det også enklere for bedriftene å skaffe seg en samlet oversikt over budsjettet for alle utskriftstjenester.

uniFLOW 5.4 er tilgjengelig fra mars 2016. For mer informasjon, se www.canon.no eller kontakte ditt lokale Canon-kontor eller Canon-forhandler.

Les neste

Canon utvider utvalget av 4K-projektorer med to nye modeller, inkludert markedets mest kompakte og letteste 4K-projektor

Oslo, 4.desember 2018 – Canon lanserer i dag 4K5020Z og LX-MH502Z – to brukervennlige installasjonsprojektorer med 4K-oppløsning. Nye 4K5020Z kan skilte med markedets hittil mest kompakte og lette ramme. Den har utskiftbare objektiver, lysstyrke på 5000 lumen og leverer førsteklasses bildekvalitet takket være nyutviklede RS-SL07RST, et kraftig og presist 4K-objektiv utstyrt med Canons mest avanserte linseglass. Canon styrker videre projektorutvalget med LX-MH502Z, en rimelig, klasseledende DLP-projektor med innovativ pikselskift-teknologi og 4K UHD-oppløsning.