Canon utvider imageFORMULA-serien med imageFORMULA Flatbed Scanner Unit 102

Oslo, 3. april 2017 – Canon lanserer i dag imageFORMULA Flatbed Scanner Unit 102 (FSU102) – et perfekt tilskudd til Canons utvalg av dokumentskannere i imageFORMULA-serien.

FEU102.jpg

imageFORMULA Flatbed Scanner Unit 102 (FSU102)

Den kompakte og lette FSU102 er spesialutviklet til bruk med Canons imageFORMULA-skannere og gjør det mulig å skanne bilder fra begge enhetene i en og samme operasjon og ved hjelp av samme drivergrensesnitt. Siden den automatiske dokumentmateren og FSU102 fungerer sammen, kan du kombinere flere dokumenter fra begge skannekildene og opprette en enkelt fil. Det forbedrer produktiviteten, selv i komplekse arbeidsflyter.

I tillegg til sømløs skanning øker FSU102 effektiviteten ytterligere ved å skanne i rekordhøy hastighet. Det tar under tre sekunder å skanne en A4-side i sort-hvitt og under fire sekunder i farger. Du kan raskt og enkelt skanne alt fra A4 til mindre formater, for eksempel pass, og få jobbene unna på enda kortere tid.

Med FSU102 kan du også raskt og enkelt skanne innbundne dokumenter, bøker og annet materiell som må håndteres med forsiktighet (opptil A4-format).

FSU102 bygger på Canons anerkjente bildekvalitet og leverer skanning med høy oppløsning med skarpe detaljer og suveren nøyaktighet. I tillegg til automatisk fargegjenkjenning, automatisk endring av størrelse og gjenkjenning av tekstretning er FSU102 også utstyrt med avanserte funksjoner for bildebehandling, som automatisk oppløsning, kompatibilitet med 2D-kodemodul, utjevning av bakgrunn og fjerning av hull og prikker.

En splitter ny CIS-sensor og en LED-lyskilde sørger for optimal energieffektivitet. Skanneren bruker under 7 watt ved full drift og under 1,7 watt i dvalemodus.

Tim Brosnihan, Product Marketing Manager hos Canon Europa sier: “Nye Flatbed Scanner Unit 102 (FSU102) er utviklet for å gi kundene klasseledende valgfrihet og fleksibilitet. Når den brukes sammen med Canons skannere med arkmating, kan virksomheter kombinere bunkeskanning med høy hastighet med muligheten til å skanne innbundet materiale, som bøker, magasiner og avisutklipp. Enhetene fungerer sømløst sammen og byr på et stort spekter av forbedrede funksjoner som både er praktiske og øker produktiviteten. FSU102 gir forbedret nytteverdi samtidig som den leverer den høye nøyaktigheten og kvaliteten som er synonymt med Canon.”

Canon FSU102 er tilgjengelig gjennom Canons salgskontor og hos utvalgte forhandlere fra april 2017.

Du finner mer informasjon på http://www.canon-europe.com/scanners/accessories/