Canon lanserer SDK for PowerShot G7 X Mark II til utvikling av rimelige, kompakte fotoløsninger

Oslo, 19. april 2017 – Canon, en verdensledende produsent av bildeløsninger, lanserer i dag et nytt SDK (Software Development Kit) for PowerShot G7 X Mark II, et avansert kompaktkamera med enestående bildekvalitet¹. SDK-et er basert på tilbakemeldinger fra Canons fellesskap av programvareutviklere, og gjør det mulig for brukerne å styre sentrale funksjoner på PowerShot G7 X Mark II, som zoom og eksponering, og er dermed velegnet til bruksområder som ID-bilder, 3D-skanning eller medisinsk forskning.

PowerShot G7 X Mark II FSL.jpg

PowerShot G7 X Mark II

SDK-et er gratis for medlemmer i Canons Digital Imaging Developer Programme. Programmet har et eget nettsted med utviklerverktøy beregnet på tredjeparts programvareselskaper som ønsker å integrere Canon-produkter i sine løsninger.

SDK-et er kompatibel med Windows og Mac OS X og er tilgjengelig under en policy uten teknisk støtte/garanti. Du finner mer informasjon om Canons Digital Imaging Developer Program på http://www.didp.canon-europa.com/

Flere høyoppløselige bilder kan lastes ned fra www.canon.no/press_centre

¹ For å sikre kompatibilitet med SDK-et må PowerShot G7 X Mark II oppdateres med en fastvareoppdatering som er inkludert i SDK-pakken.