Canon lanserer en ny imageRUNNER-enhet som gir bedrifter kontroll over dokumentprosessene

Oslo, 2. mai 2017 – Canon, en verdensledende leverandør av bildeløsninger, lanserer i dag et nytt tilskudd til selskapets allerede omfattende utvalg av kontorteknologi. Nye imageRUNNER C3025i er utstyrt med Canons prisbelønte teknologi, som gir brukerne kontroll over dokumentprosessene fra begynnelse til slutt. Den nye skriveren er designet for å bedre effektiviteten og produktiviteten i alle ledd av utskriftsprosessen, og er utstyrt med en rekke nye funksjoner som bidrar til å optimalisere også mindre kontormiljøer.

imageRUNNER C3025i

Intuitiv brukeropplevelse
Den brukervennlige og intuitive berøringsskjermen på 5 tommer gjør det enkelt å komme i gang og øker effektiviteten. Den kompakte enheten har høy utskriftshastighet på 25 sider i minuttet, i både sort-hvitt og farger med imponerende V² –fargeteknologi, og leverer utskrifter av høy kvalitet hele veien. Skriveren kan også utvides med en 3-i-1-etterbehandler med ulike stiftefunksjoner, blant annet stifting på forespørsel og eco-stifting.

For kontormiljøer med behov for effektiv skanning, har imageRUNNER C3025i en automatisk dokumentmater som skanner hver side av originalen.

Fleksibilitet helt enkelt
Uansett hvordan brukerne oppretter, deler og administrerer dokumenter, gjør imageRUNNER C3025i det mulig å jobbe på nye måter. Den er kompatibel med et stort utvalg personlige enheter, som nettbrett, bærbare datamaskiner og smarttelefoner. Når tilkoblingen er opprettet, kan brukerne jobbe på mobile enheter ved hjelp av teknologier som Canons PRINT Business-app, AirPrint, Mopria og Google Cloud Printing-plattformen. Brukerne kan også overføre data via en kablet eller trådløs nettverkstilkobling LAN og WiFi-LAN, eller de kan få hjelp av IT-administratoren til å opprette en direct WiFi-tilkobling slik at de slipper å koble personlige enheter til bedriftens nettverk – en løsning som ivaretar sikkerheten og oppfyller kravene til fleksibilitet i moderne arbeidsmiljøer.

imageRUNNER-enheten gir tidseffektiv deling av digitale dokumenter. Den er utstyrt med MF Scan Utility som forbedrer arbeidsflytene for skanning, og har funksjoner for oppretting av søkbare PDF-filer, skanning direkte til angitte bestemmelsessteder og mulighet til å legge ved skannede dokumenter som vedlegg i e-poster.

imageRUNNER C3025i støtter tjenester for ekstern toneradministrasjon og -diagnostikk som sørger for at enheten er oppe og kjører. Takket være GDLS-funksjonalitet kan brukerne enkelt oppdatere enheten med den nyeste tilgjengelige fastvaren som sikrer dem best mulig utbytte av investeringen. Brukerne har også tilgang til vedlikeholdsvideoer som forenkler maskinadministrasjonen, slik at de ansatte selv kan utføre rutinemessig feilsøking uten ekstra kostnad, og slipper å tilkalle servicepersonell.

Maksimer sikkerheten
De fleste av dagens virksomheter har fokus på sikkerhet, og imageRUNNER C3025i gir enklere administrasjon og bruk av Canons omfattende sikkerhetstilbud. Enheten leveres med integrert funksjon for sikker utskrift, IPSec og mulighet for kryptering av PDF-filer, og IT-administratorer kan utnytte muligheten for sømløs integrering med Canons administrasjonsprogram uniFLOW. Der kan de administrere og kontrollere brukertilgangen på tvers av en sentralisert utstyrspark.

–Hos Canon forstår vi hvilke behov og bekymringer mindre bedrifter har, og vi har utviklet vårt tilbud for å hjelpe dem med å nå målene. Stadig mer av arbeidet i mindre kontormiljøer gjøres digitalt, og den nye imageRUNNER-enheten kombinerer utskrifts- og skannefunksjoner for bedrifter med en kompakt design, som gjør det mulig for brukerne å jobbe sikkert og effektivt – når og hvor som helst, sier Dan Woodstock, Product Marketing Manager hos Canon Europa.

Den nye enheten kommer for salg 1. juni.

imageRUNNER C3025i

• Skriv ut, kopier, skann i farger, send og faks (tillegg)
  • A3-utskrift i farger og sort-hvitt med 25 sider/min
  • Praktisk mobil utskrift og skanning