Canon imageFORMULA DR-M260 gir partnere større kraft innen skanning

Oslo, 1. juni 2017 – Canon, en ledende leverandør av bildeløsninger, kunngjør i dag det nyeste tilskuddet i det brede utvalget av dokumentløsninger: skanneren imageFORMULA DR-M260. Enheten gir høyhastighetsskanning, uovertruffen papirmatingsytelse, forbedret bildekvalitet og overlegen pålitelighet. Dermed kan partnere møte endrede krav fra bedrifter eller bedriftsfunksjoner med høy etterspørsel etter distribusjon av skannede dokumenter.

imageFormula DR-M260.jpg

imageFORMULA DR-M260

Suveren hastighet og kvalitet
imageFORMULA DR-M260 gir partnere mulighet til å tilby sine kunder en løsning som innehar den nyeste høyhastighets skannerteknologien og funksjoner for forbedret dokumentkvalitet. Enhetens teknologi gjør det mulig for partnere å utnytte eksisterende kunnskap om salg og vedlikehold for å kunne levere pålitelig konsultasjon til kunder.

Takket være en nyutviklet Canon DR-prosessor, sikres høyhastighetsskanning, forbedret bildeprosessering og kvalitet. Det betyr at det ikke er behov for en frittstående PC for dokumentopptak. For partnere er dette en fantastisk mulighet til å styrke fokuset på mobile arbeidsmiljøer og konsultasjon rundt mobilt arbeid, driftet av desentraliserte skannefunksjoner. Enhetens DR-prosessor reduserer også fargeujevnheter og inkluderer nyskapende bildeprosesseringsteknologi som er i stand til å levere bilder med OCR (Optical Character Recognition).

imageFORMULA DR-M260 er utviklet for å møte utfordringene til moderne kunder som jobber i hektiske kontormiljøer. Den høye kapasiteten forsterkes av rask fargeskanning på 60 spm, kombinert med kapasitet for automatisk dokumentmating (ADF) på 80 ark.

Flere muligheter og kostnadseffektivt vedlikehold
Et bredt utvalg dokumenter kan håndteres av den allsidige imageFORMULA DR-M260; fra skriftlige applikasjoner og juridisk papirarbeid, til kvitteringer og visittkort. Enheten håndterer dokumenter av variert tykkelse, type og lengde, takket være skannemodus for lange dokumenter. Den robuste mekanismen for papirmating gjør det mulig for partnere å tilby denne funksjonen, uten å øke løpende vedlikeholdskostnader knyttet til drift.

Kostnader reduseres takket være skannerens feilvarsling for papirmating og sensorer for utløsing av papir. For partnere som leverer til dokumentintensive bedrifter, identifiserer sensoren for feilmating umiddelbart uregelmessigheter, slik som fastkjørt papir, og stopper dermed matingen for å forhindre skader på dokumentet.

Enhetens sensor for utløsing av papir forhindrer også skade på originaldokumentet ved å identifisere uvanlig lang gjennomkjøringstid. Dersom papiret ikke klarer å passere sensoren for papirutløsing innen en viss tid, stopper CIS (Contact Image Sensors) matingen ved å deaktivere valsen. For partnere reduserer disse funksjonene vesentlige vedlikeholdskostnader, ettersom enheten fjerner mange av de vanlige problemene knyttet til skanning.

imageFORMULA DR-M260 har et svært brukervennlig LCD-panel, noe som reduserer opplæringsbehovet for partnere. Den klare, intuitive skjermen forbedrer brukervennlighet for kunder, samtidig som det reduserer installasjon- og oppstartstid for partnere.

–imageFORMULA DR-M260 gjør det mulig for partnere å ta direkte tak i kundenes daglige utfordringer. Partnere kan i tillegg utnytte eksisterende kunnskap og åpne for nye inntektsområder ved å levere kostnadseffektiv, problemløsende og pålitelig teknologi – til fordel for både partnere og deres kunder, kommenterer Tim Brosnihan, Product Manager i Canon Europa.

Canon imageFORMULA DR-M260 er tilgjengelig i Europa fra midten av august 2017.

For mer informasjon, besøk: www.canon.no/scanners/imageformula-dr-m260/

imageFORMULA DR-M260

• DR-chip for bildeprosessering på opptil 60 spm / 120 bpm
  • Automatisk dokumentmater på opptil 80 ark