Lag imponerende utskrifter for enhver historie med PIXMA Home: Canon introduserer den nye serien av 3-i-1-skrivere

21. august 2017 – Canon Europe, verdensledende innen bildebehandlingsløsninger, har i dag avduket den nye serien av flerfunksjonelle 3-i-1-blekkskrivere for brukere som skal skrive ut, skanne og kopiere hjemme. Skriverne i PIXMA-serien har Wi-Fi-tilkobling og er stilige, kompakte og brukervennlige. Serien gir brukerne vakre utskrifter for enhver historie og dekker behovene til hele familien, fra lekser til utskrift av dyrebare fotografier.

PIXMA TS5150

PIXMA TS6150

PIXMA TS8150

PIXMA TS9150

Hele PIXMA-serien er utstyrt med en rekke nye funksjoner som gjør det enkelt å skrive ut kvalitetsbilder hjemme, inkludert et smart brukergrensesnitt (UI), automatisk tosidig utskrift, Wi-Fi-tilkobling og BLE-tilkobling1 (Bluetooth Low Energy). Skriverne i serien har et stilig og kompakt design som passer inn i alle husets rom, slik at alle får tilgang til den. I tillegg til å levere kvalitetsutskrifter sørger PIXMA-serien for at familien kan slippe kreativiteten løs hjemme med en rekke nye og artige funksjoner, fra utskrift av skjulte meldinger til kvadratiske fotografier rett fra Instagram.

De fire nye skriverne i serien er følgende:

• PIXMA TS5150, en praktisk og rimelig modell som leverer et helt nytt nivå av brukervennlighet. FINE-kassettmodellen med separate blekk er perfekt for dokumentutskrift hjemme
  • PIXMA TS6150, en kompakt og robust modell med høy ytelse og blekk i fem farger som hele familien kan bruke
  • PIXMA TS8150, en modell med et stilig design og det helt nye systemet med blekk i seks farger
  • PIXMA TS9150, en førsteklasses modell som leverer vakre fotoutskrifter

Enkel å bruke
Det har aldri vært enklere å forvandle viktige øyeblikk til profesjonelle fotografier hjemme. Brukergrensesnittet er intuitivt og brukervennlig med skjermer som varierer fra en knappebetjent 2,5-tommers skjerm i PIXMA TS5150-serien, til en 5-tommers LCD-berøringsskjerm i PIXMA TS9150-serien. Dette smarte brukergrensesnittet gjør det svært enkelt å konfigurere trådløs tilkobling, og brukerne kan sjekke utskrifts- og papirinnstillingene på et blunk. Tosidige dokumenter kan også skrives ut, takket være funksjonen for automatisk tosidig utskrift som øker hastigheten og sparer papir. Toveis papirmating gjør det mulig å fylle den fremre kassetten med vanlig papir og den bakre kassetten med fotomedier samtidig.

Forbedret tilkobling og flere delingsmuligheter på få sekunder.
Den pålitelige Wi-Fi-tilkoblingen til skriverne i PIXMA-serien gir brukerne enda raskere utskrift og mer fleksibilitet ved at de kan skrive ut direkte fra en smarttelefon eller et nettbrett på få sekunder.

Canon PRINT-appen gir effektiv og trådløs utskrift, kopiering og skanning uten bruk av PC eller Mac, samt muligheten til å forhåndsvise utskriften før du skriver den ut.

Ved hjelp av Canon PRINT-appen gir PIXMA Cloud Link brukerne mulighet til å skrive ut fra og laste opp dokumenter og bilder til sosiale nettverk, samt populære nettskylagringstjenester som Google Drive. PIXMA Cloud Link kan brukes til både utskrift og skanning, og er perfekt for fotoentusiaster og Instagram-brukere som ønsker å skrive ut vakre bilder fra sosiale medier. Alle skriverne i serien støtter utskrifter3 i Instagrams tradisjonelle kvadratiske format4 og fotoutskrifter både med og uten kant, slik at brukerne kan skrive ut kvalitetsbilder hjemme.

Skriverne i PIXMA-serien støtter AirPrint™ for Apple iOS™, Mopria® for Android™ og Windows 10 Mobile-enheter, slik at brukerne kan skrive ut på et øyeblikk. Den nye serien har en helt ny BLE-funksjon som gir en konstant parkobling mellom enhver kompatibel smartenhet og skriver. Brukere av Android-enheter kan enkelt aktivere BLE på skriveren for å få full Wi-Fi-tilkobling, noe som gjør det mulig å skrive ut dokumenter fra tilkoblede enheter. Når enheten og skriveren er parkoblet ved hjelp av Bluetooth, mottar både iOS- og Android-brukere automatiske feilmeldinger fra skriveren via Canon PRINT-appen som veileder dem til den aktuelle håndboken på nettet, slik at de raskt og enkelt kan feilsøke problemet.

Uendelig kreativitet for hele familien
Den nye Canon-appen, Message in Print5, gir brukerne mulighet til å legge til usynlige meldinger i fotoutskrifter i form av animasjoner, musikk, video eller tekst. Mottakeren kan dekode meldingen ved å laste ned appen og holde en iPhone over det utskrevne bildet. Når du deler minner på denne personlige og unike måten, hjelper Canon deg med å fortelle historiene bak bildene dine.

Skriverne i PIXMA-serien er kompatible med familievennlige tjenester og programvare fra Canon, inkludert Creative Park, CREATIVE PARK PREMIUM, Easy Photo-Print+ og My Image Garden, og byr på mye moro og kreativ inspirasjon for hele familien med nye, interaktive måter å dele bilder på. Enten dere skriver ut personlige kort og kalendere eller skriver ut bilder til familiealbumet, vil det underholde barna i timevis. PIXMA TS9150-serien gjør det enklere enn noensinne å lage unike bilder ved å legge på kreative filtre via berøringsskjermen på 5,0 tommer når du skriver ut direkte fra et SD-kort.

Elegant nytt design
Skriverne i PIXMA-serien har en kompakt firkantet utforming som sørger for at de passer inn i alle rom. Skriverne i PIXMA TS9150-serien har kontrastteksturer og -farger, samt et inngravert emblem øverst som gir dem et elegant preg.

Førsteklasses utskrifter
De nye blekkene som er tilgjengelige med PIXMA TS6150-, PIXMA TS8150- og PIXMA TS9150-serien, leverer utskrifter av høyeste kvalitet hjemme med forbedret fargegjengivelse og falmebestandighet. Brukerne kan velge mellom standard-, XL- og XXL-kassetter6 ut ifra hvilke utskriftsbehov de har. En XL-kassett gir dobbelt så mange utskrifter som en standardkassett, mens en XXL-kassett gir tre ganger så mange utskrifter som en standardkassett.

Det nye blekksystemet med seks farger som er tilgjengelig i PIXMA TS8150- og PIXMA TS9150-serien, gjør at du kan skrive bilder som ser mer naturlige og klarere ut. Pigmentsort blekk gir skarp og tydelig tekst som er perfekt for dokumentutskrift, og det nye fotoblåe blekket reduserer korn i sterke farger fra blått til hvitt7.

Når du forteller de viktige familiehistoriene om igjen, bør du sørge for at de oppfyller forventningene, og med PIXMA-serien kan du være trygg på at bildene dine blir flotte. PIXMA-serien leverer utskrifter av topp kvalitet som oppfyller behovene til hele familien, fra lekser til vakre familieminner.

1Utstyrt med Bluetooth® Low Energy-teknologi (utskrift og skanning via Bluetooth er bare tilgjengelig på Android-enheter). Funksjonene som er tilgjengelig med Bluetooth-kommunikasjon og Canon PRINT Inkjet/SELPHY-appen, er ikke garantert på alle Android-smarttelefoner. Bluetooth®-merket og -logoene er registrerte varemerker som eies av Bluetooth SIG, Inc., og all bruk av slike merker fra Canon Inc. er underlagt lisens. Andre varemerker og merkenavn tilhører sine respektive eiere.

3Støttes av My Image Garden, PIXMA Cloud Link, Easy-PhotoPrint+ og Canon PRINT-appen

4Med Canons Glossy II Photo Paper Plus i 5 x 5 tommer

9Message in Print-appen blir lansert 31. oktober 2017 og er bare tilgjengelig på iPhone med iOS 9 og nyere

6Tilgang på STD, XL og XXL avhenger av regionen