Canon lanserer Print Rewards – et nytt lojalitetsprogram for brukere av Canon-blekk

Oslo, 19. september 2017 – Canon, en verdensledende leverandør av bildeløsninger, lanserer i dag et nytt lojalitetsprogram - Print Rewards, der brukerne får poeng hver gang de skriver ut. Det nye insentivprogrammet er kompatibelt med de nye PIXMA-skriverne, og er et poengbasert system som belønner de som bruker originalt blekk fra Canon.

Canon_Day_1_Shot 7_011.jpg
Canon_Day_2_Shot 5A_005.jpg

Canons første lojalitetsprogram for utskrift - Print Rewards, er lansert for å oppmuntre brukerne til å skive ut mer. Det er brukervennlig og tilgjengelig via en nettportal, og brukere av originalt blekk fra Canon kan enkelt få oversikt over poengsum og utskriftshistorikk mens de jobber for å nå Print Rewards-målene sine.

Komme i gang med Print Rewards
Lanseringen av Print Rewards sammenfaller med lanseringen av fem nye PIXMA-skrivere som gjør det enkelt å forvandle viktige øyeblikk til bilder i fotokvalitet. De nye skriverne, PIXMA TS6150-serien, PIXMA TS8150-serien, PIXMA TS9150-serien, PIXMA TR8550 og PIXMA TR7550, er utstyrt med nyutviklede, separate blekkassetter med blekk som gir fotoutskrift med flotte og klare farger og dokumentutskrift med tydelig tekst. Med de nye skriverne kan brukerne gjøre enda mer, for eksempel skrive ut trådløst og fra nettskyen, og utfolde seg kreativt med fotoutskrifter og morsomme prosjekter fra Canons Creative Park-tjeneste.

Det er enkelt å komme i gang med Print Rewards. Brukere som konfigurerer en ny PIXMA-skriver1, får automatisk hjelp til å sette opp Print Rewards når de installerer skriverprogramvaren. Hvis brukerne glemmer å installere Print Rewards under den innledende konfigurasjonen av skriveren, kan de installere programmet senere slik at de ikke går glipp av fordelene med det nye lojalitetsprogrammet.

Start opptjeningen med det samme
Brukernes poengsum vises i sanntid2 på nettportalen, slik at de kan administrere kontoen og holde oversikten over premiemålene. Når brukerne registrerer seg, får de 20 bonuspoeng som hjelper dem på vei mot flotte premier. Med ett poeng for hver side som skrives ut, får du belønning for alle utskrifter. Selv nye blekkassetter gir poeng i Print Rewards, med 10 poeng for hver Canon-kassett som installeres.

Løse inn poeng
Velg blant en rekke ulike premier – fra produkter til digitale tjenester eller morsomme gaver. Print Rewards-systemet er delt inn i tre ulike nivåer, slik at brukerne kan spare opp poeng og få enda bedre premier. Første nivå i systemet inspirerer til kreativ utskrift med premier som omfatter utskriftsinnhold med flott design. Når du har samlet 100 poeng, bruker du nedlastingskoblingen for å få tilgang til innhold du kan skrive ut, for eksempel sider til fargelegging som byr på timevis med moro for hele familien.

Print Rewards har også mye du kan velge blant om du ønsker å skrive ut bestrøkede bilder eller fine smågaver. Når du har samlet 500 poeng, kan du velge blant premier på nivå to. Her finner du tremåneders gratisabonnement på Irista Plus eller Lifecake3, eller Canon-papir4 for utskrift av minner du kan dele med familie og venner. På øverste nivå (1 000 poeng eller mer) kan du velge blant flotte produkter som vekker bildene dine til live. Om du skriver ut en personlig kalender eller fotobok, sørger Canon Print Rewards for at du får mest mulig ut av utskriftene.

I den praktiske Print Rewards-portalen kan brukerne se hvilket nivå de er på, hvilke produkter de kan velge blant på dette nivået, og hvilke produkter de kan få om de samler enda flere poeng ved å skrive ut mer. Print Rewards er Canons første insentivprogram for utskrift, og det gjør utskrift morsomt og belønner lojale brukere.

-Ved å bruke den magiske trioen av originalt blekk, papir og skrivere fra Canon er du sikret suveren ytelse og eksepsjonelle resultater hver gang du skriver ut. Det nye insentivprogrammet er lansert for å belønne lojale kunder som ser fordelene av å bruke Canons komplette økosystem, sier Keiichi Wakabayashi, European Product Management Director for Inkjet hos Canon.

Print Rewards er et nytt insentiv som belønner lojale kunder ved å gi dem mulighet til å få mer ut av utskrift, høste fordelene av å kjøpe en ny PIXMA-skriver og bruke originalt blekk fra Canon. Ordningen oppmuntrer brukerne til å skrive ut mer for å få produkter og innhold fra Canon som gir dem mulighet til å skape og dele minner med kjente og kjære.

1 Etter at Print Rewards er lansert 19. september 2017

2 Kan ta opptil én time før portalen er oppdatert