Skriv ut og del minnene med det samme med Canons minste og letteste fotoskriver – Canon Zoemini

Oslo, torsdag 2. august 2018 – Canon lanserer i dag Canon Zoemini, en lett og kompakt portabel skriver med ZINK™-teknologi (blekkfri). Canon Zoemini kobles enkelt til Canons Mini Print-app via Bluetooth® og lar deg skrive ut bilder eller snapshots fra sosiale medier i løpet av sekunder. Du kan skrive ut bilder på 5 x 7,6 cm med et personlig preg direkte fra mobiltelefonen, nettbrettet eller apper for sosiale medier.

Slipp kreativiteten løs og gi bildene et personlig preg

Canon Zoemini er det perfekte tilbehøret for alle som vil skrive ut og dele spesielle øyeblikk med familie og venner med det samme. Canon Zoemini inspirerer til kreativitet gjennom en rekke spennende filtre, rammer og AR-effekter i Canons Mini Print-app, som kan lastes ned gratis fra App Store og Google Play fra 5. september 2018.

Om det er en spesiell familiebegivenhet, en ferie eller et vennetreff, gjør Canon Zoemini det enkelt å være kreativ, og du skriver enkelt ut bilder med selvklebende bakside som du kan bruke til å sette ditt personlige preg på alt fra bærbare pc-er, mobildeksler, bager og speil til soveromsveggen. Du kan også dekorere skolesekken med en fotocollage av venner, familie, kjæledyr eller forseggjorte selfier.

Det kompakte og elegante kameraet får enkelt plass i hånden, vesken eller lommen og finnes i tre lekre fargevarianter: rosegull/hvitt, hvitt/sølv og sort/skifergrått.

Canon Zoemini har ZINK™-teknologi, noe som innebærer at den ikke bruker blekk. Den portable skriveren med oppladbart batteri leveres med en startpakke som inneholder 10 ark med Canon ZINK™-fotopapir (selvklebende bakside, ingen avsmitting, vann- og ripesikkert). Ekstra papir kan kjøpes i pakker på 20 og 50 ark.

Canon Mini Print-appen har også en flisefunksjon som gjør det mulig å lage større plakater eller bilder som er satt sammen av opptil fire eller ni fotoutskrifter. Appen inneholder også over ti unike collagemaler som gir et bilde på 5 x 7,6 cm. Med Canon Zoemini skriver du raskt ut gode minner og kan sette ditt eget preg på bildene, for eksempel ved å lage selfier med retrostil eller bruke morsomme dyrefjes.

Med Canon Mini Print-appen kan du i tillegg til Instagram og Facebook også koble til Google Foto og Dropbox, slik at du kan skrive ut kopier av de beste minnene mens du er på farten.

Canon Zoemini veier kun 160 gram, måler 118 x 82 x 19 mm og kommer for salg i september 2018.

Du finner mer informasjon om nye Canon Zoemini her: https://www.canon.no/printers/zoemini/

Sentrale fordeler:

• Kompakt, slank og lett og får plass i lommen eller små vesker.
  • Inspirerer til kreativitet med moderne filtre, rammer og AR-effekter.
  • Skriver ut rivesikre bilder på 5 x 7,6 cm ved hjelp av innovativ blekkfri ZINK™-teknologi.
  • Skriver ut selvklebende bilder du kan bruke til å dekorere vegger, bærbare pc-er og speil.
  • Enkel Bluetooth®-tilkobling til Canon Mini Print-apen (iOS og Android).

Esken inneholder følgende:

• Fotoskriveren Canon Zoemini* (rosegull/hvitt, hvitt/sølv og sort/skifergrått)
  • En pakke med Canon ZINK™-fotopapir (10 ark fotopapir og 1 SMART SHEET™)
  • Mikro-USB-ladekabel (USB A til mikro)
  • Hurtigstartveiledning
  • Regulation Sheet

Om Canon Mini Print-app
En mobil enhet må kobles til fotoskriveren Canon Zoemini via Bluetooth® og Canon Mini Print-appen, som kan lastes ned gratis fra App Store og Google Play. Kompatibel med mobile enheter som kjører iOS 9.0 eller nyere, og Android-enheter som kjører Android 4.4 eller nyere.