PIXMA TS705 – Canons minste blekkskriver med fem farger

Oslo, 7. januar 2019 – Canon lanserer i dag selskapets minste blekkskriver med fem farger. Canon PIXMA TS705 er et utmerket valg for mindre kontorer og hjemmeutskrift. Printeren er utstyrt med toveis papirmating med kapasitet på 350 ark, en rekke tilkoblingsmuligheter (inkludert Amazon Alexa¹ - og Google Home²-integrering) og støtte for ulike papirtyper, samt kreative apper som gir ubegrensede muligheter for personlig tilpasset utskrift.

En smart, tilkoblet og rimelig blekkskriver med topp ytelse til kontor- og hjemmebruk

Canon PIXMA TS705

Brukere med sans for smarthusteknologi vil sette pris på at PIXMA TS705 er kompatibel med Amazon Alexa- og Google Home-aktiverte enheter3 for enkel integrering i brukernes hverdag og hjem. Du kan for eksempel be Alexa og Google Assistant gi Canon PIXMA TS705 beskjed om å skrive ut fargeleggingsark til barna, sudoku-oppgaver eller nyttige sjekklister og rapportmaler. Tilkoblingsteknologien gir også muntlig oppdatering på Canon PIXMA TS705s status og blekknivå.

Kompakte Canon PIXMA TS705 er 18 prosent mindre enn forgjengeren PIXMA iP7250 og utstyrt med funksjoner som stemmestyring, tilkoblingsmuligheter og blekksparende kassetter. Canon PIXMA TS705s kapasitet på 350 ark er perfekt for mindre bedrifter som vil ha uavbrutt utskrift på vanlig papir. Toveis papirmating gir optimal produktivitet og den bakre papirmatingen støtter alle typer papir, inkludert matt og blankt, samt alle formater fra 9 x 9 cm til A4. Skriveren har også enkel betjening med LCD-skjerm.

Canon PIXMA TS705 har fem separate blekkfarger og gir dokumentutskrift av høy kvalitet med tydelig tekst, samt strålende fotoutskrifter og et spekter av kreativt innhold. Skriveren støtter også XL- og XXL-blekkassetter (tilleggsutstyr) som betyr at du kan skrive ut mer for mindre, og med fem separate blekkassetter skifter du kun blekkassetten som er tom.

Med Canon PRINT-appen som er kompatibel med iOS og Android, kan du skrive ut trådløst direkte fra en smartenhet. Appen har også en kopieringsfunksjon der du enkelt kan kopiere og skrive ut ved å ta bilde av et dokument med smarttelefonen og konvertere det til en PDF. Canon PIXMA TS705 har også støtte for Ethernet for sikker tilkobling med høy hastighet.

Tilgang til PIXMA Cloud Link gir deg mulighet til å skrive ut dokumenter og bilder fra populære skytjenester som Facebook, Instagram, GoogleDrive og DropBox. Dette gjør hverdagen enklere og sikrer at travle medarbeidere alltid har tilgang til og kan skrive ut viktige dokumenter eksternt. Canon PIXMA TS705 er også kompatibel med AirPrint (iOS), Mopria (Android) og Windows 10 Mobile for utskrift uten behov for ekstra apper.

Canon PIXMA TS705 er et utmerket valg for miljøbevisste familier og mindre bedrifter som ønsker en effektiv utskriftsløsning. Funksjonen for automatisk på-/avslåing kan samkjøres med bedriftens kontortid eller familiens rutiner, slik at skriveren alltid er klar til bruk samtidig som strømforbruket begrenses. Automatisk tosidig utskrift reduserer papirforbruket.

Canons Easy-PhotoPrint Editor for PC og smartenheter gir deg tallrike muligheter for personlig tilpasset utskrift, inkludert egenkomponerte kalendere, fotomontasjer og klistremerker. Disse kan skrives ut på en rekke ulike medier, som kvadratisk 9 x 9 cm fotopapir med magnet. I tillegg har Canons Nail Sticker Creator-app over 200 maler for utskrift av skreddersydd negledekor på Canon PIXMA TS705.

Når du bruker Canon PIXMA TS705 og originalt Canon-blekk tjener du opp poeng i Canons Print Rewards-program. Poengene kan løses inn i produkter, morsomme gaver og digitale tjenester. Easy Ink Delivery-funksjonen sender en påminnelse på e-post når det er lite blekk igjen, slik at blekkbestillingen ikke går i glemmeboken.

Canons minste skriver med fem blekkfarger byr på et overraskende stort utvalg av funksjoner størrelsen tatt i betraktning. Skriveren er et utmerket valg som familieskriver og for bedrifter som ønsker å komme raskt i gang med en brukervennlig og rimelig skriver.

Canon PIXMA TS705 kommer for salg i februar 2019.

Du finner mer informasjon på https://www.canon.no/printers/pixma-ts705/

Nøkkelfunksjoner:

• Fotoutskrift av høy kvalitet og skarp dokumentutskrift med fem separate blekkfarger
  • Smart trådløs tilkobling og skytilkobling
  • Full-dot LCD-skjerm
  • Toveis papirmating og automatisk tosidig utskrift
  • Kapasitet på 350 ark
  • Smart og kompakt design
  • Utskrift av negledekor og på CD/DVD

Innhold i esken:

• Canon PIXMA TS705
  • Oppstarts-blekkassetter
  • Strømledning
  • Installasjons-CD
  • Veiledninger og andre dokumenter

1 Amazon og Alexa er varemerker for Amazon.com, Inc. eller deres datterselskaper.

2 Google og Google Home er varemerker for Google LLC.

3 Kun engelsk og japansk er tilgjengelig i den engelsk (UK) skill store. Tilgjengelige språk i andre skill stores kan variere fra land til land.