Canon styrker og kompletterer den prisbelønte tredjeutgaven av tredjegenerasjons imageRUNNER ADVANCE med smart alt-i-ett-kassettdesign

Oslo, 15. april 2019 – Canon, verdensledende produsent av bildeløsninger, lanserer i dag imageRUNNER ADVANCE C475, en A4-skriver med alt-i-ett-tonerkassetter. Den nye modellen forsterker Canons prisbelønte tredjegenerasjons, tredjeutgaveportefølje med høy fargeutskriftshastighet. Vi lanserer også oppgraderinger til imageRUNNER ADVANCE 525, 615 og 715 som styrker det eksisterende kassettbaserte skriverutvalget når det kommer til produktivitet, brukervennlighet og sikkerhet. Disse enhetene drar også nytte av nyeste Unified Firmware Platform og uniFLOW Online Express, samt forbedret sikkerhet.

imageRUNNER ADVANCE C475

imageRUNNER ADVANCE 525, 615 og 715

Økt produktivitet

De nye oppdateringene gir gevinst for bedrifter som ønsker å effektivisere arbeidsflyten og øke produktiviteten. Bransjer som håndterer store utskriftsmengder, som finans-, advokat- eller arkitektvirksomhet, kan lett få fart på produksjonen med disse produktene. Dette takket være høy ytelse som leverer fargeutskrifter med kvalitet og hastighet som du forventer av vår eksisterende A3 MFP-serie med mindre plass- og investeringskrevende modeller.

Vi jobber hele tiden tett sammen med kundene våre for å kunne videreutvikle imageRUNNER ADVANCE-plattformen. Dette gjør vi for å møte behovene i markedet og maksimere oppetiden. Alt-i-ett-kassettsystemet til disse enhetene gjør det raskt og enkelt å bytte tonerkassett uten svinn takket være en automatisk mekanisme. Brukerne kan også se en veiledningsvideo på startskjermen som gjør det hele enda enklere.

«Produktivitet er sentralt i alt vi gjør». Dette sier Dan Woodstock, Product Marketing Manager hos Canon Europa. «Vi har tilbudt alt-i-ett-kassetteknologi i flere tiår og er svært stolte over den nylige forsterkningen av de prisbelønte tredjeutgavemodellene som reduserer nedetiden med enkel utskifting av forbruksartikler. A4-fargeskriveren imageRUNNER ADVANCE C475 kombinerer det beste av avansert Canon-teknologi og kvalitetsutskrift.»

Intuitiv design og sikkerhet

Forbedringene i skytilkobling, brukeropplevelse og sikkerhet som ble introdusert med lanseringen av tredje utgave av tredjegenerasjonsplattformen i februar, er også integrert i de nye enhetene og bidrar til en konsekvent, brukervennlig og sikker brukeropplevelse på tvers av hele produktutvalget. Dette gjelder også i maskinparker med utstyr fra ulike produsenter. Sentrale funksjoner er:

• Kompatibilitet med tredjeparts SIEM-løsninger (Security Information Event Management) ivaretar sikkerheten i hele enhetsnettverket.
  • Svært intuitivt brukergrensesnitt.
  • Canons uniFLOW Online Express gir enkel utskrift, skanning og sporingsmuligheter med innebygd skytilkobling.

Nøkkelspesifikasjoner

imageRUNNER ADVANCE C475

A4-fargeutskrift

Tredjegenerasjons design (mørk sort/titanhvitt)