Problemfri sikkerhet med et enkelt tastetrykk

LONDON, 30. juli 2019 – Vi vet at sikkerhet har høy prioritet i alle virksomheter, og derfor har vi gått sammen med McAfee som er eksperter på cybersikkerhet, for å gi deg beskyttelse mot både dagens og morgendagens sikkerhetstrusler.

BESKYTT DEG MOT DET UKJENTE

Skriverbeskyttelse bør være like enkelt som å trykke på en knapp. Derfor er våre imageRUNNER ADVANCE-enheter utviklet med fokus på sikkerhet. Vi kjenner risikoene med å være tilkoblet i en moderne verden. Skadevare utvikles raskere enn noensinne, og derfor jobber vi kontinuerlig for å tilby våre kunder det nyeste innen sikkerhet og innovasjon.

Vårt nye partnerskap med ledende sikkerhetsekspert, McAfee1, sørger for at du har det aller beste innen utskriftssikkerhet. McAfee Embedded Control Software utvikles i takt med trusselbildet, slik at virksomheten alltid er beskyttet.

Takanobu Nakamasu, Executive Vice President for Document Solutions hos Canon Europa sier «Fremtidens kontor er i utvikling, og det er også våre produkter. Vi vet at enheten din er mer enn bare en skriver – den er en tilkoblet hub som støtter tallrike skyapplikasjoner som effektiviserer arbeidsflytene og bedrer produktiviteten. Vårt samarbeid med McAfee gir deg oppdatert sikkerhet som gjør det enklere å beskytte enhetene dine mot truslene vi kan forutse i dag – og morgendagens ukjente trusler.»

ETT KJØP, KONTINUERLIG INNOVASJON

Sikkerhetsbransjen er på full fart fremover. Vi sørger for at du henger med. Våre regelmessige fastvareoppgraderinger gir deg den nyeste sikkerhetsinnovasjonen. Du slipper kostbar utskiftning av maskinvare – vi gir deg maksimal avkastning på investeringen med oppdateringer hvert halvår. Du får de nyeste funksjonene og oppdatert funksjonalitet, inkludert McAfee Embedded Control Software, som blir tilgjengelig i vår kommende fastvareoppdatering versjon 3.9.

«Vi ønsker å gi kundene våre best mulig utbytte av IT-investeringen. Med et sikkerhetslandskap i stadig utvikling kan enhetsbeskyttelsen fort bli utdatert. Våre fastvareoppdateringer gir kunder de siste nyvinningene og de beste tilgjengelige sikkerhetsløsningene i hele enhetens levetid», sier Nakamasu videre.

KONSEKVENS OG KONTROLL MED HVER OPPDATERING

Vi vet at det kan være vanskelig å håndtere sikkerhetstrusler i hele enhetsparken. Vi vil derfor samarbeide tett sammen med McAfee og å utarbeide og oppdatere en hviteliste over godkjente applikasjoner, slik at du kan være trygg på at du er beskyttet mot ukjente applikasjoner, utilsiktede brudd og ondsinnede angrep. Vår Unified Firmware Platform (UFP) gir enkel administrasjon og sikrer at samme sikkerhetskvalitet og brukeropplevelse rulles ut på samtlige imageRUNNER ADVANCE-enheter.

«Etter hvert som antallet tilkoblede enheter i organisasjonen øker, så øker også risikoen for skadevare og angrep», sier Brent Smith, Director of OEM Sales, McAfee. «McAfee Embedded Control sikrer systemintegriteten ved å kun tillate autorisert tilgang til enheter og blokkere uautoriserte kjørbare filer. I dagens moderne trussellbilde ser vi samarbeidet med Canon som et viktig trekk som vil bidra til å beskytte bedriftenes konfidensielle informasjon – også når kontorets dokumentarbeidsflyter endrer seg.

1 Denne funksjonen er kun tilgjengelig for tredje utgave av tredjegenerasjonsenheter